< Tilbake til oversikten

Noen her fra Larvik?

frkDoug sa for siden:

Hei!
Lurte bare på om det er noen her inne som kommer fra Larvik? Er netopp starta opp med ketolysekuren igjen, etter et opphold på noen mnd..Hadde vært morro å kommet i kontakt med noen i samme "område" :)

ThereseA sa for siden:

heihei... jeg har bodd i larvik før, har nå flytta til oslo for å studere

siri0109 sa for siden:

bor ikke i larvik, men i langesund....ække så langt unna da;)

frkDoug sa for siden:

Nei, det er jo ikke så langt unna! :) Jeg er opprinnelig trønder, flytta ned hit i mars :) Men har aldri vært i Langesund enda, men har hørt det er veldig fint der!

Lenge siden du starta på ketolyse da? Går det greit? :)

siri0109 sa for siden:

jaa er veldig fint i langesund...har bodd her hele livet og kommer aldri til å flytte herfra:) jeg gikk på ketolyse fra oktober og frem til jul 2009, gikk ned 9 kilo...har hatt opphold og problemer med å klare å komme meg inn etter det, så har levd på lavkarbo i mellomtiden, og startet igjen nå for 5 uker siden... å har gått ned 6 kilo:) så nå går det bra:) der da?

Mizzme sa for siden:

Stokke er vel ikke lange biten unna heller ;)

frkDoug sa for siden:

jeg gikk på ketolyse fra februar til april i år, og gikk ned 6 kg..så dro vi på ferie, og da sklei ting litt ut, da jeg sleit med motivasjonen..men gikk faktisk ned 6 kg! Skulle vel vært motivasjon nok ..Men uansett, har tatt meg skikkelig godt i nakken nå, og er på god vei igjen nå. Motivasjonen er tilbake, og jeg stortrives :) er op 6 dagen nå, har ikke veid meg enda, men "føler" at noe skjer :D

Gratulerer med flott vektnedgang! Det er deilig når pila peker nedover ; ) hvor mye har du planer om å gå ned da, om jeg får spørre..? :)

frkDoug sa for siden:

Nei, det er det ikke ;) Gått på ketolyse lenge du da?

siri0109 sa for siden:

planen er ned 15 til:P

Mizzme sa for siden:

Jeg er på fjerde dagen nå:)

Nuvian sa for siden:

Hei, jeg er fra Larvik, har gått ned 7 kilo så langts pånesten 3 uker :)

Sunroad78 sa for siden:

Eg er opprinneleg frå Volda på Sunnmøre, men har budd i Larvik dei siste 3 åra. Er på min femte dag og det går fantastisk bra :D Har allereie gått ned 5,1 kg og er sinnsjukt motivert for fortsettelsen. Skal ned frå 115 kg til mellom 70-75 kg før eg er skikkeleg fornøgd :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.