JoGeIrEmIL sa for siden:
Fjerner herved dette innlegget.
JoGeIrEmIL sa for siden:
Fjerner herved dette innlegget.
Mill sa for siden:
:heia:
TrillTrall sa for siden:
bøyer meg i støvet (og gir deg en klem) :klem:
JoGeIrEmIL sa for siden:
Takker for klemmen, her har du en tilbake :klem:
Iset sa for siden:
Satan! Unnskyld uttrykket, ble bare så imponert, hehe. Du har vært råflink! Og du ser utrolig bra ut, fy søren!
Tone-G sa for siden:
Fantastisk :heia::heia::heia:
Så utrolig fin du er! :klem:
Lill-B sa for siden:
Kjempebra jobbet :heia: og gratulerer sååå mye. :)
Sothøna sa for siden:
Wow :heia:
Veggpryd sa for siden:
Oj, dæven! Utrolig bra jobbet - fantastisk vektnedgang! Det var en veldig bra video! :) Kan jeg få lov til å laste den opp på lchfnorge.no? og facebook...:gator: (har allerede gjort det...) Tror den kan gi inspirasjon til mange som fortsatt er i tvileboksen på LCHF. :ja:
StegforSteg sa for siden:
Wow - gratulerer :heia:
Zuma sa for siden:
What... 40 kg??? Imponerende vektnedgang!
Du har jo blitt en helt ny mann jo! :D:D
Tropika sa for siden:
:blomster:
Tusen takk for at du delte med oss.... Utrolig motiverende for meg som fremdeles er på "snuser på lavkarbo stadiet"
rava sa for siden:
Gratulere med kjempe resulatater!! Utrolig kjekt å se :) Har selv vært en stor fan av Cola Cero og Light... Etter at jeg startet på lavkarbo kosthold har lysten på dette blitt mindre og mindre. Før kunne jeg drikke 1,5 liter til dagen . Nå klarer jeg meg faktisk nesten helt uten. Tar et glass i ny og ne, mst i ne ;) Lykke til videre!
JoGeIrEmIL sa for siden:
Hei, det går sikkert bra. Regner med at misbruk ikke oppstår, og videoen ligger jo på youtube, jeg nekter ingen å se den.. :geip:
Takker for alle fine tilbakemeldinger. Selvtilliten stiger for hver positive kommentar. :cool:
Orkide sa for siden:
:heia:Gratulerer med flott resultat
65kgmamma=perfekt sa for siden:
Herre... for en utrolig forskjell :D Er blitt ett nytt menneske du jo ;) Kjempe bra jobba og masse lykke til videre :) :D
:heia: :heia: :heia:
Tutte sa for siden:
Gratulerer så mye med fantastisk resultat, du har vært utrolig flink ! :)
Bonitta sa for siden:
Wow, imponerende!
Og så mye yngre og freshere du ser ut nå!!!
Karolinee sa for siden:
Gratulere! kjempe bra :) Gleda meg til eg kjem like lånt som deg!
JoGeIrEmIL sa for siden:
Stå på! Hold ut! Kjør løpet! Det ordner seg med litt tolmodighet og konsekvent inntak av mat. Veien opp og frem kan virke lang, men det finnes lys i enden av tunnelen. Jeg lå lenge på et platå, men fortsatte konsekvent med kostholdet som hadde fungert så godt, og plutselig startet vekten å gå nedover igjen. I ettertid virker det som om det var i går jeg startet. :)
loone sa for siden:
Oii!:heia:
Herlighet for et flott resultat!:D
Klarte ikke kjenne deg igjen på de to siste bildene! Så utrolig flink du har vært!!
bøyer meg i støvet
Tusen takk for at du deler historien din med oss andre, kjempe motiverende å se folk som har fått det så utrolig bra til:D
Photobscura sa for siden:
Wow! Utrolig godt resultat! Bra jobba! :heia:
Flashman sa for siden:
Wow! Knekkebrød og fire speilegg pluss en pakke bacon! Det kaller jeg skikkelig tømmerhoggerfrokost! Den hadde jeg gått lenge på. Savner forresten knekkebrød.:(
Fedonisten sa for siden:
WOW! og :w00t:
Fantastiske resultater og en utrolig inspirerende dokumentasjon du har laget deg da!! Jeg syns det er helt umulig å se at det er samme mann på første og siste bilde. Du har jo blitt helt ny! Og føler du deg like bra som du ser ut, så er det enda mer fantastisk!
Gratulerer så mye med enormt flotte resultater! :heia:
.....sitter og gaper fortsatt jeg :lol:
magdalena sa for siden:
WOW!:eek: Du har vært fantastisk flink!En helt ny mann jo..:p
Har også lenge vært skeptisk til kunstig søtning og msg. Msg fins jo i nesten alt av halvfabrikata og det ligger en rekke forelesninger på youtube om msg.
whynn sa for siden:
er virkelig gøy og se slike ting...! ikke bare har du gjort en fantastisk jobb for deg selv men du blir også en kjempe motivasjons faktor for andre som fremdeles er på vei..!
vær stolt..! :D
Takk for det:):)
Tutta112 sa for siden:
Må bare si FANTASTISK :)
Tonyea sa for siden:
Fantastisk!! Gratulerer så mye =)
Bæret sa for siden:
Utrolig bra, godt jobba!! :D
Gracella sa for siden:
Så på videoen din og er kjempeimponert!
Gratulerer så mye :)
Labomba sa for siden:
Videoen sier alt :eek:
Helt utrolig at du har klart det. Bruker du ingen søtningsmidler? Og ikke drikker du Pepsimax? Du store min!!! Jeg må bare spørre asså, for jeg står fortsatt stille på 3. uke, så jeg kaster meg over deg og maser meg til noen gode råd:o
Baker du og lager alt selv? Har du oppskrifter tru? :)
JoGeIrEmIL sa for siden:
Hei, bruker ingen søtningsmidler, drikker kun farris og vann, lager all mat fra bunnen av.
Utrolig hvor mye god mat en kan lage av ferske råvarer. Bruker mye rødt kjøtt, løk, sopp, paprika, agurk,brokkoli, salat, chili, ost, seterrømme, matfløte, meierismør osv. Grønnsaker er like gode stekte som rå.
Tacokrydder lages av spisskummen, paprikapulver, løkpulver, hvit pepper, chili, koriander og litt salt. Noe eksakt forhold på ingrediensene har jeg ikke, men mest spisskummen og paprikapulver.
Jeg har desverre ikke noen oppskrifter jeg går etter, utenom bernaise saus ol., man lærer seg å lage mat etterhvert.
Knekkebrødene er en oppskrift jeg har fått av en venn.
2 dl gresskarkjerner
2 dl linfrø
2 dl sesamfrø
2 dl solsikkekjerner
3 dl kruskakli
1 dl havregryn
1/2 dl grov sammalt rug
1 ts salt
7 dl vann
Alt blandes og skal stå en halv time.
Smøres ut over to stekebrett med bakepapir under.
Stekes på 150 grader i en halv time.
Skjæres opp i passelige knekkebrødbiter, jeg får ca 15 stk pr. brett, altå 30 til sammen.
Tørkes så på 40-50 grader varmluft til de er tørre. Jeg bruker å sette ovnsdøren litt på gløtt, slik at fuktigheten slipper ut. Har aldri tatt tiden på tørkingen, jeg setter knekkebrødene inn og gjør noe annet i x antall timer. De er alltid tørre når jeg kommer tilbake.
På et slik knekkebrød får jeg 4-5 gram karbo, men da jeg spiser 2-4 stk på en dag, har ikke de påvirket vekten min negativt.
Camz sa for siden:
Fantastiske resultater :D:D
Nannah sa for siden:
Dette var hyggelig å lese JoGeirEmil...du er da sannelig en inspirasjon for oss alle du også :heia:
Kjartan sa for siden:
Kjør på bror! Du he ivertfall fått fleire på dinne LCHF vogna ^^
JoGeIrEmIL sa for siden:
:lol: Lavkarbomisjonen avd. Volda..
Du fe være seidetvidareminister i avdelinga.. :stortsmil
Carisma sa for siden:
Disse er enda lavere i karber, og veldig lette å lage: forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=30214
Eunika sa for siden:
Kan bare bøye meg i støvet og si... WOW!
Trulte67 sa for siden:
Gratulerer!!!
keefee sa for siden:
Gratulerer fantastiske resultat.
Sukkerfri sa for siden:
Må bare få gratulere deg med flott resultat!! Det slo meg med en eneste gang at etter at det sto at du la om kosten i juli smilte du plutselig på (så godt som) alle bildene.. Det sier noe om hvordan man føler seg før og etter..
Selv kuttet jeg ut alt kunstig den dagen jeg la om kosten.. Bare jeg kom over den værste abstinesen var det stor forskjell fysisk, jeg merker det mest på alle disse vondene jeg hadde før.. Vondt i hodet, ryggen, nakken, skuldre.. Det er borte nå og bare det er en grunn i seg selv til å fortsette dette kostholdet..
Selv er jeg nå på dette berømte platået og har vært her nå siden rett etter 17 mai.. Gåt opp/ned 1 kg og vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å komme videre.. Er utålmodig også vet du.. Men det frister overhode ikke til å bryte dietten og begynne å spise karbo igjen for det.. Nei dette er nå en livsstil som jeg skal fortsette med!!
Tusen takk for inspirasjon!! Det trengs her inne - spes for oss som skal mye ned.. Da er det ekstra tungt til tider for det føles så heavy.. Og jeg tror flere med meg trenger en påminnelse om at det ikke skal skje raskt.. Utålmodigheten min er fryktelig i blant og helst vil jeg ned 10 kg i uka :D
Igjen takk!! Lykke til med å holde vekten nede.. Det er jobb i seg selv det også..
Sukkerfri sa for siden:
Oppdatert ticker..
Supera sa for siden:
Wow, du har vært kjempeflink! Looking good! :snill:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.