lilljo sa for siden:
hei, noen som vet om jeg kan kombinere Atkins BAR, med ketosekuren?:p
lilljo sa for siden:
hei, noen som vet om jeg kan kombinere Atkins BAR, med ketosekuren?:p
Kitt sa for siden:
Dersom du er villig til å bruke karbene dine på det, så er det greit en sjelden gang å spise disse barene selv om du går på ketolysekur!:p
Ellers kan det duge som nødmat eller som godis i stede for å sprekke på noe heeelt ulovlig!:D
lilljo sa for siden:
Takk Kitt :) Kjekt med en "bar" i bilen en gang i blandt.:rolleyes: Ligger stort mellom 0-10 karbo pr dag :-)
Kitt sa for siden:
Ingen vits i å ligge så lavt på karbene på ketolyse. Da kan du umulig få i deg nok grønnsaker!:eek:
Ca 15 er anbefalt, gjerne opp mot 20!:D For at du skal få i deg vitaminer/mineraler nok fra grønnsakene!:)
lilljo sa for siden:
Oj, det visst jeg ikke. Har ikke lang erfaring med dette, men har gått på kur 5 uker, synes det går "smått". kan man spise ubegrenset med fett?
Kitt sa for siden:
Ikke ubegrenset, men opp mot 200g om dagen dersom du ligger på rundt 15 karber går fint!:D
Du skal ikke behøve å tenke på kalorier og sånn, men noen må det også, så det kan være greit å ha det bittelitt i bakhodet!
Hva mener du med smått, da? Anbefalt vektnedgang er et snitt på 0.5- 1.0kg pr uke.
Har du lest boken Slank med ketolysekuren?
lilljo sa for siden:
Hei igjen, takk for info. Har lest boken til Torkil. bra den, men har ingeb kjente som driver med dette, derfor nyskjerrig. spennende med denne siden. Trenger nytt innputt :o. tenkte kanskje det litt rasker ned ivekt pr. uke, men holdet ut jeg :-) Tøft på nattvakter, men..men:eek:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.