Etter 1 og et halvt år med opp - og nedturer har jeg endelig klart det!
Med en start-BMI på over 32 hadde jeg aldri egentlig trodd jeg kom til å klare å "bli tynn" så for meg å gå ned kanskje 10 kg, for så å gå opp 20. Ikke noe galt med selvtilliten nei!
MEN idag gikk jeg på vekten og den stoppet på 68,7 - som betyr 24,9 i BMI!:D
JEG ER SÅ LYKKELIG!!!! :D 19,2 kg har jeg gått ned nå og de skal ALDRI tilbake!
Dette er meg, jeg blir glad når jeg ser bildet! Det er deilig å se at all den harde jobben min faktisk har gitt de resultatene jeg ønsket! :D
Jeg har fortsatt en vei å gå før jeg når det endelige målet mitt, men uansett, JEG ER NORMALVEKTIG! :D
Åh, du ser knallbra ut! Er så herlig å endeleg koma innunder normalen på BMI-tingen, det skal eg skriva under på! Bikka den grensa her i veka, og eg kunne ikkje verta meir glad :)
Superbra jobba! Er inspirerande med BMI, sjølv om ein ikkje skal henga seg sånn opp i den... men eg bruker den som ein indikator på når det er ok å slækka åff litt, i samband med kva eg kjenner og tenkjer om meg sjølv.
Supergood! Du er fliiiink!!!
Då eg starta å slanka meg hadde eg BMI på 33,8:eek: så det er superherlig å vera der eg er no! Kjenner meg att i det du skriv om den gode kjensla!!!
Tvi tvi vidare! Dette klarer du vettu! :) Det har du jo allereie bevist ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.