< Tilbake til oversikten

Begynner på nytt! Siste forsøk!?

trude.lutt sa for siden:

Vel, etter å ha rotet på egenhånd er jeg tilbake her! Blitt insperert av kollegaer som har brukt spisdegslank og gått ned 1 kg i uka. Var inn på nettet og skulle bestill startmeny på 14 dager og brødmiks(veldig glad da jeg fant denne!), men de er stengt til 1.aug.:_oppgitt: Har tenkt å begynne litt forsiktig fram til det,men er veldig usikker? Strider mot alt jeg har lært gjennom 15 år med slankekurer (som har mislykkes) Masse fett,majones og rømme!?!

Men det funker?!?!

Tone-G sa for siden:

Det er vel bare å begynne med lavkarbo :heia:
Kan jo hende at du ikke trenger å bestille maten fra spisdegslank :ja:

Lykke til! :heia:

Borghild sa for siden:

Og ikke bare går en ned i vekt, men overskudd og humør blir helt på topp også. + en masse andre flotte ting, som hud, hår, søvn. Ja også blodsukkeret da. Nesten utrolig. :D

Jorkla sa for siden:

Slenger meg på den der!!! Nesten mirakelkur!!!:D

Flashman sa for siden:

Lykke til! Når jeg tenker meg om er lavkarbo svært fornuftig, og ikke så sprøtt som det kan virke når vi ser på det for første gang.

trude.lutt sa for siden:

Takker! Har lest masse i helgen, og er klar! Har tenkt å droppe meny fra spisdegslank, vil bare bestille brødet derfra. Må ha litt brød.....og er lykkelig jeg fant det på degslank sin side.

Må virkelig snu opp med på hode i forhold til hva som er "rett" i forhold til mat!

Skal en tur på biblioteket og låne meg noe flere bøker:lesebok:

Cherry sa for siden:

Neida, du må ikke, du bare tror og er vant til brødspising;)

herregud sa for siden:

Støtter den :)

trude.lutt sa for siden:

Det funker! Spiser god mat, er ikke sulten og tenker ikke på mat! Vekten siden søndag er minus 1 kg! Takk for tipset om siden til LenaBeatrice! Fantastis side med mange oppskrifter, også på lavkarb brød. Kommer ikke til å bruke penger på brødet fra Spisdegslank, baker heller selv!
Vi er flere her på jobben som har blitt frelst, og vi hjelper hverandre med motivasjon og oppskrifter. I dag spiste jeg lunsj over kl 1200, tidliger har jeg vært sulten kl 1030. Jeg bare gliser!:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.