Har lest mange av dine innlegg og har også tittet litt i journalen din. Oppskriftene dine er kjempegode, og du har inspirert meg (og sikkert mange fler!) til å endre livsstil.
Følte ting buttet litt imot denne uken, for jeg gikk fra 73,6 og opp til 74. Vekten svingte litt fram og tilbake, hadde ikke så mye energi, trodde jeg var flink med kosten, men tydeligvis ikke flink nok. I flere tråder legger du vekt på nok fett og grønnsaker. Jeg tror kanske jeg har vært litt redd for å få i meg for mye karber gjennom grønnsakene, men de siste dagene har jeg nå økt inntak av grønnsaker (salat til alle måltider, eller som eget måltid). Mer olivenolje over salaten. Og i dag viste vekten 72,5 kg:D
Jeg har også (endelig!) fått ketolysetablettene. Det vil vel fremdeles ha noe for seg om jeg begynner nå selvom jeg har vært i ketose i 3 uker? Har gått fra 78,5 til 72,5. Vet du også har skrevet en tråd om slankestress, at folk forventer å gå ned alt for fort og at kroppen må få tilpasse seg den nye livsstilen. Er veldig enig med deg, jeg tror det er på den måten man klarer å legge om til en varig kostholdsendring. Allikevel er det veldig motiverende å se vekten gå nedover, litt og litt:o
Takk for at du deler dine erfaringer med oss andre!:)
Klok er bare fornavnet! Hva skulle vi gjordt uten all den kunnskapen og motivasjonen som den dama har..... og hun har alltid noen gode råd å komme med. Jeg har heller ikke vært så aktiv til å skrive, men også lest desto mer:)
Helt enig! Selv om det er mange fornuftige innspill på forumet - var det Gerds kommentarer og ikke minst OPPSKRIFTER som jeg leste for å få inspirasjon og ikke minst LÆRE hva lavkarbo innebærer:) Takk for at du bidrar - det har hjulpet meg mye!!
Signerer denne! Spesielt da jeg begynte å lese om ketolysekuren og ville sette meg inn i alt (før biblioteket mitt hadde fått tak i boken var jeg helt avhengig av forumet) var Gerd sine innlegg alfa og omega! Ikke bare den store kunnskapen om kostholdet og den typen råd, men en stor porsjon sunn fornuft og logiske slutninger har hjulpet meg utrolig masse.
Jeg er helt ny her, men er det noe jeg har merket meg så er det Gerd sine innlegg, kommentarer og oppskifter :-) Veldig motiverende!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.