< Tilbake til oversikten

Cavalier banan-sjokolade

Iset sa for siden:

Så denne i helsekosten i dag, Cavalier med banansmak. Noen som har smakt den? Jeg turte ikke å kjøpe den fordi de bare hadde den i 100grams-plater og jeg blir skikkelig råtten i magen om jeg forspiser meg, og jeg og venninna mi skulle på kino (Eclipse) noen timer etterpå så jeg ville ikke ødelegge kvelden.

Er den god?

Ferskenbeinet sa for siden:

Jeg har ikke turd å prøve den enda, hehe er egentlig ikke så glad i banan, men den ser litt god ut! ;)

Licota sa for siden:

Jeg har spist den! Syns den er skikkelig god, men fører dessverre til ekstremt luftig mage for min del. :D

Rin sa for siden:

Samme erfaring som Licota. :cool: Men sånn er det med alt av maltitol-sjokolade for meg, da. Likte bananvarianten fordi den på sett og vis smakte mer "vanlig", kunstig banan overskygget kunstig søtning. :p

Ana sa for siden:

Kjempegod! Måtte tilbake og kjøpe to til som jeg la i fryseren, så kan jeg knekke meg en liten bit frossen banansjokolade til kos innimellom

Milla_83 sa for siden:

Skummelt god!:spisesnak

Konkelimonke sa for siden:

Åh... eg elskar jo banan så trur kanskje eg må invistera skjønar eg:p

Nurk sa for siden:

Kjøpte denne i forrige uke, og jeg må innrømme at en hel plate gikk rett ned på to dager....:rolleyes: Yeah, yeah, den var virkelig knall god!
Forøvrig anbefaler jeg de derre konfekt-sjokoladene til Cavalier, med vanilje og jordbær.....YUMMI! (men steike dyrt!)

Løp og kjøp!

Ps, jeg reagerer ikke med hverken luft eller løs mage på disse sjokoladene...:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.