Ravna sa for siden:
Vet ikke om det er tilfeldig, men etter at jeg har begynt å ta vitaminene mine så har jeg begynt å gå ned i vekt etter å ha stått bom stille et par uker. Fantastisk hærlig å gå på vekta i morges :D
Ravna sa for siden:
Vet ikke om det er tilfeldig, men etter at jeg har begynt å ta vitaminene mine så har jeg begynt å gå ned i vekt etter å ha stått bom stille et par uker. Fantastisk hærlig å gå på vekta i morges :D
Torkil sa for siden:
Hei
Energiomsetningen i kroppen involverer over 500 kjente enzymer, som alle må virke optimalt for å gi best forbrenning. Mange av disse trenger mineraler og vitaminer som co-faktorer for best effekt. Normalt vil kroppen skaffe seg disse stoffer fra en variert kost ( kroppen opptar det den trenger fra maten) men på en diett kan noe mangle.
Det er flere enn deg som har gjort erfaringen med manglende vekttap uten tablettene. Samtidig finnes det også noen som har klart et flott vekttap helt uten å ta kosttilskudd på ketolysekuren.
Ketolysetablettene har to hvoedformål, dels å gi kroppen tilsnkudd av nødvendige vitaminer og mineraler OG å redusere risikoen for bivirkninger av dietten ( hjertebank, leggkramper, beinskjørhet etc).
Vennlig hilsen
Torkil:)
Edlih sa for siden:
Jeg har ett spørsmål angående vitaminer og slikt... Jeg kjøpte meg multivitaminer på apoteket i går, føler meg litt slapp så jeg tenkte det kunne være fint å ta litt tilskudd. Tok en før jeg la meg i går og mens je pussa tennene oppdaget jeg til min forferdelse at det var sukker i dem!!!? Sto sist på innholdsfortegnelsen da, men uansett? Sukker i multivitaminer? Hvorfor?? Er det virkelig bare ketolyse-vitaminene som er trygge og ta?
Ferskenbeinet sa for siden:
De som heter Spektro og selges på helsekost er uten sukker. Kjøpte og noen krise vitaminer på dagligvarebutikken idag, de var det fruktose i. De kunne tygges så gjerne derfor, men skjønner absolutt ikke hvorfor det skal være sukker i noe sånn!
Uansett blir det jo svært liten mengde, så det gjør jo ikke så stor skade! Jeg har brukt en boks av apotek vitaminene hvertfall men skal kjøpe spektro neste gang jeg er på helsekost.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.