siri0109 sa for siden:
hva trener dere å trener dere hver dag? trenger litt tips... danser litt zumba jeg da...å går småturer:)
siri0109 sa for siden:
hva trener dere å trener dere hver dag? trenger litt tips... danser litt zumba jeg da...å går småturer:)
Borghild sa for siden:
Hei - det er en tråd som heter Julitreningsutfordringen - 2010. Der er det en god del personer inne å forteller om hvor mye og hva de trener osv.
Gå inn å ta en kikk. :D
StegforSteg sa for siden:
På sommeren går jeg, går og går og går og går :D
Manne85 sa for siden:
Jeg går på noe som heter jazzercise ca tre ganger i uken.. Det er aerobic med end el styrke. Så går jeg og en tur i gjennomsnitt i uka.. Opp på et fjell, og løper ned igjen..:)
Kitt sa for siden:
Trening???:confused:
Aldri hørt om!;)
Benedictee sa for siden:
Samme som Kitt :P Men har da hund som må ut noen ganger hver dag uansett vær og vind :)
LiMe sa for siden:
Rockering og turgåing i terreng, raskt tempo :)
Viclin sa for siden:
Jeg går, jogger og sykler.
Ravna sa for siden:
Spinner og går tur, men skal etter hvert begynne med styrketrening:)
MAR sa for siden:
I alle tilfeller hvor været er tålelig og jeg har tid, så pakker jeg musikk i øret og går dit jeg skal. (unntak er handling, for jeg bor et stykke unna matbutikkene og kjører storhandling 1 gang i uka)
I tillegg prøver jeg å være flink til å bli med på timer på treningssenteret (spinning, styrke mage/rygg, zumba), men akkurat det går litt sånn i rykk og napp. Men hovedsaklig er det altså det at jeg går dit jeg skal som blir min trening, og det kan fort bli endel det. Har begynt å bruke skritteller også, mest fordi det er litt morsomt å se hvor mange jeg får - og det blir en mer nøyaktig beregning enn tidtaking, i alle fall om man ikke går kun på flatmark.
Jeg går ALDRI i skog og mark. Kun snakk om å gå på grus- eller asfaltbelagt vei, og jeg går ned som bare det :)
Thilda sa for siden:
Har trena 30 day shred med Jillian Michaels 2 ganger.
I dag begynte jeg på Banish Fat Boost Metabolism.
Mizzme sa for siden:
Her er det hest og hund som gjelder! Får mye utbytte av hestene mine (Nå har de halvveis fri da, det er jo sommer og ferie ;) ) Og hunden er virkelig med på å dra igang dagen :) Ellers velger jeg å ta de tunge veiene (dvs. trapper istedet for heis, gå litt ekstra langt eller jogge 100 meter av turen etc.) tror det og hjelper i lengden :P
Karolinee sa for siden:
Variera veldig, gå/jogge tura på min 20min, fjelltur, trening med gymball, treningsenteret, zumba og så har eg prøvd meg på litt pilates :)
Kjem heilt ann på ka tid eg har og ka humør eg e i! :)
Men har bestemt meg for å ha minimum med 20minutt sammenhengande trening per dag, og det funka for det meste :)
Zuma sa for siden:
Trening er fremmedord for meg! :p
Greddy sa for siden:
Jobber som elektriker nå sommer, så jeg går opp og ned gardintrapper 8 timer hverdag.
Og kjører eclipse 30 min hverdag
Matgud sa for siden:
Shopping, dansing på byen, treningstudio 2-3 ganger i uka eller turgåing i marka! Mine måter å trene på;p Hard på nr 1 der da;)
Zuma sa for siden:
Jupp, det er goood trim å tråle x antall butikker! :geip::geip:
Matgud sa for siden:
Jupp, hvertfall når man er dreven + går i høye hæler...Gikk på 10 cm høye hæler på byen i går..dæven døtte jeg er støl i begge beina i dag!
Nuvian sa for siden:
Jeg driver med stryke trening 3 ganger i uka og 1 dag med squash, merker at jeg ikke orker like tunge vekter pga for lite karbs, men det går greit.
tjeldberg sa for siden:
Trener litt, gåturer og som oftes rundt 10000 skritt bare på jobb, av og til jogging + litt styrke i arm og mage.
Meen en dag i uka ca, spiller jeg fotball. Problemet er at når jeg trener "hardt" som fotball eller jogging så får jeg så sinnsykt vondt i magen.. det går over, bare på slutten av timen at det begynner å gjelde, og går for over etter at jeg har kommet meg på do =)
Noen som har lignende erfaring, med mageplager av litt ekstra trening?
lommerusk sa for siden:
Når du sier det, så hender det meg av og til. Når jeg f.eks. spiller fotball, kan jeg plutselig få vondt i magen. Det går over etter litt tid, men kommer av og til tilbake når jeg spiser etter treningen.
tjeldberg sa for siden:
Hmm så ikke bare meg da.. Det er jo greit å vite! Var ikke sånn før jeg bynnte med lavkarbo.
Men da hadde jeg ofte vondt i magen, så tar heller litt vondt etter trening enn flere timer daglig =)
Ravna sa for siden:
Mener å ha lest at dette er vanlig for noen, spesielt under jogging, mageinnholdet får så juling og tarmene jobber fortere pga aktivitet og vips, dotur, noen må faktisk ha med seg dopapir på joggeturene sine (min mor bla). For noen gir det seg etter en stund, andre har det sånn hele tiden, men de jeg har hørt om er karbospisere da. Kan jo være kroppen din bare trenger litt omstilling :)
Ellers så er det jo ikke verdens verste bivirkning å ha jevnlig avføring:o
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.