Manne85 sa for siden:
Noen som har øversikten over hva vi kan spise av pastiller og tyggis uten sukker..?
;)
Manne85 sa for siden:
Noen som har øversikten over hva vi kan spise av pastiller og tyggis uten sukker..?
;)
Borghild sa for siden:
Jeg vet bare om IFA lakris, den i pose og ikke den med frukt. :) Spiste nesten 1 pose i går :p
Edlih sa for siden:
Hei!
Apotekets SB12-tyggis er uten sukker og karbohydrater. Ellers har de også drops som er helt sukkerfrie. Fribol heter de.
ada-emilie sa for siden:
Ja ifa og fribol, men jeg får tåkesyn av friboldropsene,jeg og ikke bra i magen. Så ikke mer av de for meg. Ifa inneholder det samme som fribol med unntak av noe fribergreier som er i dropsene. Tror det er det fibergreiene jeg reagerer på så jeg får tåkehode. Med ifa får jeg bare mageuro. Men jeg er lei av slik uro så jeg holder meg til tyggis.
TrillTrall sa for siden:
Jeg tåler ikke lakris-drops med kunstig søtning eller svart-brus med samme. Gul-brus (eller annen lettbrus) går greit, men ikke svart-brus. En eller annen kombinasjon der antagelig. Får vondt i magen gitt. Usj. Ikke smaker det noe godt heller så. :)
Manne85 sa for siden:
Den er jo god;) takk
Tiki sa for siden:
Inneholder ikke SB-12 tyggis xylitol? Trodde ikke det var noen sukkerfrie tyggis som en kunne innta jeg utenom at sukkeralkeholene ble oppfattet som sukker av kroppen (blodsukkerstigning)
Jeg blir veldig glad hvis det kan spiser på ketolyse, savner tyggis.
Edlih sa for siden:
Gjør den? Mulig altså.... Og xylitol kan vi ikke innta? Herre, jeg har hatt en på lur i veksa og spist av innimellom når det har trengtes. Og jeg har iallefall vært i ketose hele tiden:confused: Inneholder ikke sukker eller karbohydrater iallefall.... Får Xylitol bl.sukkeret til å stige altså?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.