Er det noen som har startet i fase 2? eller starter alle i fase 1? Er det noen som har hatt bare 10 dager i fase 1?
Hvis noen har startet i fase 2 hvordan har da vektresultatet vært? Og med kort fase 1?
Jeg har gått ned mange kilo og har vært vekstabil i 16 mnd nå så da vil jeg gjerne prøve meg på de siste 10-15 som er igjen. Iflg legen så kan eurodiet være med på å booste kroppen det den trenger for å skjønne at den skal gå videre ned i vekt.
Håper noen vil dele med meg :)
Hei du!! jeg begynte på fase 1, men jeg var der bare i 16 dager. Jeg gikk ned 4 kg på de 16 dagene.. Og så var jeg i fase 2 fra 23.februar til ca. 5-6. juni, men med et par pauser i form av ferier og turer (tur til istanbul i mars, påskeferie i april og tunisia i mai) hvor jeg spiste mer i fase 3 enn fase 2 og hadde noen kalkulerte brudd. Totalt har jeg gått ned 19,8kg, og har nå vært i fase 3 en god stund.
Jeg gikk ned ca 0,9-1,5kg hver uke i fase 2. I fase 3 har det gått mye tregere. Jeg anbefaler deg å starte med en kort fase 1, i alle fall. Fordi: kroppen får en kjempekickstart, og dessuten virker fase 2 helt fantastisk når du har vært i fase 1 en stund;)
Gjør det! Jeg er så kjempefornøyd! Jeg har igjen 3,7kg til 60kg er nådd.. Og da vet jeg i grunn ikke om jeg vil ned litt til eller om jeg er fornøyd;) Nå høres i grunn 50-tallet ganske artig ut:D
Jeg startet rett på fase II. Jeg har gått ned ca. 7 kilo på 2 måneder. Det er fantasisk for meg fordi jeg er ganske insulinresistent. Ketolyse fungerte ikke for meg. Nå går jeg sakte, men sikkert nedover.
Så flott, Pearl!
Jeg har fått beskjed fra legen at jeg får tenke litt på det. Fase 2 er jo mer praktisk i forhold til resten av familien. Jeg har samme startbmi som deg og samme mål.
Ketolyse har ikke fungert for meg heller.
Jeg fikk oppstart i fase 3 pga jeg har lavt veksthormon. Hun måtte konferere med en lege først før jeg kunne starte i fase 1 evnt. Hun kunne ikke fortelle så mye hva det ville si eller noe så jeg syns det er litt ekkelt å vite at jeg har noe som jeg ikke helt vet hva er.. Men men. Jeg begynte nå i fase 3 i går, men skal ikke spise frukt. Tror ikke jeg vil få så veldig stor nedgang fremover når jeg ikke fikk starte i fase 1. Vil få svar på om jeg kan gå over til fase 1 i midten av august.
Foreløpig merker jeg ikke noen voldsom nedgang nei. Men får vente å se til torsdag når det har gått en uke..
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.