< Tilbake til oversikten

Ultrahypermegaspeeda. Mirakelkur?

Jorkla sa for siden:

Kanskje ikke fullt så dramatisk som overskriften vil ha det til, men dette er fjerde dagen jeg er våken kl 07:00. Da etter å ha lagt meg sent dagen før. legger meg aldri før 01:30 når jeg har fri. Virker som om kroppen min kun trenger 5timers søvn. Noen flere som opplever det sånn, eller er det sommeren kanskje??

Bedre hud? Det må være ketolysekuren, og det å være i ketose.

Vektnedgang - selvfølgelig

Bedre humør - selv om minimalt med søvn. Jeg er egentlig ett utpreget B-menneske.

Ting smaker så mye mer, altså mat.. (tenk hvordan det hadde vært om jeg hadde slutta å røyke også da:eek:)

Noen flere som merker noe til det jeg har nevnt? Eller forsåvid andre positive bieffekter utenom vektnedgang.. ?? - og kan jeg bare skylde på ketoslyse, og det å være i ketose???

Ha en deilig sommerdag..:D

Jorkla sa for siden:

Oi..:-D Må bli bedre til å søke opp andre tråder..:-D Meeeen moro å se at andre også merker noe annet enn vektnedgang..:-D

Edlih sa for siden:

Bedre hud, bedre humør, mer overskudd. Ikke luft i magen, heller ei vondt i magen :D Strålende fornøyd. Ja, også vektnedgang hihi

Photobscura sa for siden:

Jeg trenger også mindre søvn på lavkarbo, og så klart, enda litt mindre på sommeren. Ser ut som om mønsteret er 8 timer vinterstid, og rundt 6 sommerstid. Før kunne jeg glatt sove 10-12 timer, og gjerne fortsatt være trøtt. Jeg har skifta status fra b-menneske til a+b-menneske (legger meg sent, står opp tidlig ;)).
Gratulerer med masse deilige bivirkninger! :heia:!

Jorkla sa for siden:

Ett C menneske blir det da.. :D:D

Takk og takk.. Skjønner virkelig ikke at jeg ikke fikk øynene opp for dette før..:-D:cool:

pingunn sa for siden:

Merker mange bra efekter her også,:cool: men er ikke såå fornøyd med å våkne kl 4-5 hver morra,:p kunne godt ha spart meg for den, ikke det at jeg er uopplagt resten av dagen heller da, men å sov 4-5 timer da, det er jo ikke bra, også ganske kjedelig når mann og barn er skikkelig b- mennesker og sover gjerne til kl 10. om jeg ikke vekker dem. :D blir mange timer alene på meg :rolleyes: ett parr timer er himmelsk, men 4- 5 timer hver morra er leeenge.

Benedictee sa for siden:

Helt enig med de andre her..forutsatt vitamintilskudd. Den siste uka har jeg ikke brukt det og har vært helt kjørt. Trøtt, føler meg tung som pokker, dårlig humør raskt, lite tålmodighet. Så er vel en god blanding her. Får fortsette med magnesiumen og kaliumen..men hater å svelge piller, er så utrolig dårlig til det.

kjegro sa for siden:

He he:).. Samme her, men jeg setter stor pris på timene alene :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.