< Tilbake til oversikten

Norsk nettside?

paprika sa for siden:

Hvor man kan bestille Atkins - varer?

Fruitdrops sa for siden:

Lurer også på dette.

Finner kun utenlandske med dyr porto :P

Veggpryd sa for siden:

Pga tollregler innenfor EU, og at Norge ikke er medlem av EU blir importen av Atkinsbarer og andre lavkarboprodukter man får kjøpt i f.eks. Statene altfor dyrt til at noe klarer å få en sånn netthandel til å gå rundt. Det er billigere å kjøpe det fra f.eks. [url]www.netrition.com[/url].

Så lenge din bestilling er under 200,- (eks. frakt) slipper du toll. :)

Kollen sa for siden:

Jeg har bestilit atkins barer på denne amrikanske nettsiden å valgte å sende varene med fedex.Så har jeg sporet pakken og den har nå ligget på gardemoen nå i 4 dager..Noen som vet hvor lang tid noe slik pleier og ta?For det er vel "lovlige" de atkinsbarene?

Veggpryd sa for siden:

Forresten, for noen uker siden fant jeg Atkins-barer (hele tre forskjellige typer) på Meny i Lillestrøm! Da ble jeg glad - kjøpte tre stykker og spiste alle med én gang jeg kom hjem....:o

Rin sa for siden:

almea.no/ har noen Atkins-ting. Selv har jeg bestilt fra iherb.com, det gikk fort og var ikke spesielt dyrt.

Idarull sa for siden:

Vil slenge meg på iherb. De er superbra! Husk å bestille for under 200kr og 1,3 kilo. Da slipper du toll og får det hele tilsendt for 4 dollar :)

Kamilla sa for siden:

Coop Mega har et lite utvalg av disse. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.