La om kosten i midten av februar og klarte delmål 1 til 17 mai: - 10kg. Etter det har jeg tatt av litt til som dere ser av tickeren min, men det er ikke mye og jeg blir gal av å stå stille...
Spiser fett og proteiner, trener etter Jillian Michaels dvd`n ( 20 min hvewr dag i knappe to uker nå) og er flink men står bom fast.. Sprekker litt på nøtter iblant når dagene blir tøffe og motiasjonen er minimal..
Delmål 2 var ytterligere 5 kg ned - før vi skal på ferie 14 juli.. Det er to uker til.. Klarer ikke det dessverre!! Er så forferdelig irriterende og jeg kjenner at jeg bruker mye tid og energi på å lure på hva jeg gjør feil og hva jeg kan gjøre for å komme i gang igjen..
Er sint, lei meg, frustrert, trist og på dårlig humør når jeg går slik.. Jeg il ikke mere... (Stå stille altså :) )
Ja, slikt er utrolig frustrerende! En eller annen grunn er det selvsagt til at du står stille. Om du gjør alt riktig med mat og trening, kan det jo være at du stresser for mye. Lett å si at du skal ta det med ro for meg da... ;) Men tenk på at du har gått ned 12 kg, det er jo veldig bra, og fortsetter du med skikkelig kosthold kommer det til å løsne før eller senere. Prøv å tenk på hvor mye bedre du føler deg uten de 12 kiloene, og prøv å nyt sommeren. :)
Klart det er frustrerende å stå stille, men du har iallefall tatt av ganske mye allerede. Ikke mist motet. Nå kommer kampen om å holde seg på den vekten du har nå, eventuelt gå ned mer. Sånn som jeg ser det, er det vanskeligst å holde seg på den vekten du har slanket deg ned til og ikke gå opp igjen og litt til.
Siden du holder på med 30 days shred så kan det godt være at du tar av fett og legger på muskler. Har du målt deg med målebånd?
Jeg står også helt stille nå, til tross for at jeg har rast ned tidligere. Men så målte jeg meg på treningsstudioet og fant ut at jeg har gått ned 2,5 kg fett på de siste to ukene, selv om jeg nesten ikke har gått ned i totalvekt. Og da er det jo bare kjekt :)
Sliter sjøl jeg asså, men vet jo at det går opp og ned. Det handler om å ikke gi opp, så løsner det etterhvert for deg, som for de fleste her. Meg også håper jeg :) Ønsker deg lykke til :-)
Har også stått mer eller mindre stille i noen uker nå. Det har gått litt opp og ned, men totalen er null nedgang.
Stresser ikke noe særlig med det, men tenker over hva jeg evt kan endre i kosten. Prøver nå med mer fett, for jeg vet at jeg spiste mer av det i starten. Vil tro at det løsner etterhvert. Drikker kanskje litt for mye Fun iste, så prøver å drikke mer rent vann. (Blir litt lei vannsmaken).
Vi er nok mange i samme situasjon - med stillstand og opp og ned perioder. Jeg tenker mer og mer på hvor godt jeg har det i dag kontra hvordan jeg hadde det med høykarbomat. Så uansett er det en stor gevinst.:D
He he, godt å vite at man ikke er alene om det. :heia:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.