< Tilbake til oversikten

Rynker ...

Trulte42 sa for siden:

Hei alle.
Etter ett år med masse karbo er jeg tilbake igjen, og ingen trenger vel spørre hvorfor :o...

Grunnen jeg sluttet sist var at jeg ble så fryktelig rynkete, spesielt på hals og ansikt. Halsen var verst. Hvordan er det med dere andre? Noen tips og ideer hvordan dette kan unngås?

Denne gangen skal jeg trene mens jeg går på lavkarbo (sist sov jeg i tre uker), og sykler på jobb (1,2 mil) samt går tur på kvelden med hunden i en time. Deretter er et rockering i 10 - 20 minutt og situps som gjelder. Jeg er ikke flink å trene i helgene - er helt utslitt, men vasker jo huset og det er jo trim det også. Kjenner at jeg er ganske så tappet uten noe form for sukker når fredagen kommer. Syklingen er tortur da. Jeg er typen som før syklet 5 - 6 mil i slengen - har ikke nubbesjangs nå:confused:. Blir det bedre etter hvert?

Anne sa for siden:

Kanskje du drikker for lite vann, for du skal gå ned en del før det blir rynker av for mye hud. Jeg ser veldig godt når jeg drikker lite:cool:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.