< Tilbake til oversikten

Skryte av seg selv

Jorkla sa for siden:

Er litt stolt av meg selv idag.. Har ikke turt å gå på vekta før idag. Er inne i min 4 uke i ketose.. Har gått fra 103,4 kg til 95,3...

Da er det bare 15kg igjen.. Har ikke veid 80kg siden begynnelsen av ungdomsskolen.. Tar ett skritt av gangen, og er mett samtidig.. FANTASTISK..:-D

Synes dere andre også kan skryte av dere selv i denne tråden (selv om det sikkert finnes mange skryte tråder)

Og HUSK: Vi er alle unike..

"Ketoseklem" Jørn

camryn sa for siden:

Fantastisk! Gratulerer så mykje!:heia:

Zillah sa for siden:

Flotte greier!
Sjølskryt er lov :)

Zuma sa for siden:

liker :D

Gracella sa for siden:

Selvskryt er oppriktig skryt, hehe.
Gratulerer med fin nedgang!

morthy sa for siden:

Kjempebra resultat! Stå på videre! :)

Jorkla sa for siden:

Idag viste vekta 93,4... :-D HURRA!

hugsoere sa for siden:

Hei på deg!

Kjemperesultat, knallbra :)

Kan benytte anledningen til og skryte av meg selv.(siden du insisterer)
Begynte med Atkins den 4. feb i år med en vekt på 118,5 kg :eek:. 4 uker senere viste vekta 109,5 kg:cool: Etter det gikk det fint og flott nedover til jeg var 104 kg rundt påsketider.:)
Etter april har det gått mye tregere men, jeg har mistet 6-7 cm rundt magen kun 2-2,5 kg:confused: Nyt den raske nedgangen for jeg er nok redd for at det før eller siden sier stopp hos deg også. (nå var jeg en liten gledesdreper, beklager) Får håpe det ikke skjer med deg:).
Kan i alle fall si at jeg har vært i Ketose nesten hele tiden (foruten noen feiringer med litt øl. Ringnes "lite" naturligvis:))Er tilbake i Ketose etter et par dager etter et sjøslag.

Du merker nok sikkert at det er lettere og bøye seg, at ikke alt er så tungt lenger, at sola skinner på deg selv om det "pissregner" og ikke minst at du er stolt av deg selv. I alle fall har jeg det sånn:D

Tor Hugo

Jorkla sa for siden:

Så bra at du skryter av deg selv..:-D Har funnet ut at det er viktig..:-D

Jeg tar en dag av gangen når det gjelder vektnedgangen, men føler meg som du sier at sola skinner uansett..:-D

Deilig med denne siden for jeg får så masse innspirasjon...:-D

Matgud sa for siden:

Jeg vil og skryte!

105-101-90 :) så nå har jeg bare 20 kg igjen!!!!! -15 siden 2008, 10 av dem har jeg mistet på 6 uker med ketolyse :D

-Almost feeling hot-

Jorkla sa for siden:

:klem:Det er virkelig bra jobba..:-D Viktig å skryte av seg selv...

Matgud sa for siden:

Takk:D

Borghild sa for siden:

Er faktisk litt fornøyd med meg selv når det gjelder å bevege seg. Er ikke spesielt glad i varmen men har alikevel klart å gå turer og trent hunden i 1300 minutter hittil i juli. Det var ikke meg før altså. :klem:Kanskje å dra'n litt langt det.:rodme:

Jorkla sa for siden:

Hurra.. Jeg kan skryte videre..:-D Idag viste vekta 90,4kg:D

Så lav vekt har jeg ikke hatt på flere år,,

Photobscura sa for siden:

Dæven, her går det unna! Gratulerer! :heia:!

ninagronn sa for siden:

:) Det gjorde faktisk min vekt også, Så flinke vi har vært. :)

Jeg har gått ned 14.6 kg siden 3 februar, og har ca 28 igjen, dvs. er ferdig med 1/3 av overvekta.

rhb sa for siden:

Kjempebra, stå på:)

Jorkla sa for siden:

Da har vi begge vært meget flinke:D:D:D klapper

Til dere andre TUSEN takk..:-DDD

Jorkla sa for siden:

Str 32 i livet og 87,5kg.. ifølge "tickeren" min er det 16 kilo.. Pluss ett utrolig godt humør om dagen!

Hvordan går det med alle dere andre som har tittet innom tråden???

Borghild sa for siden:

Du er flink Jorkla - gratulere.:blomster: Lykke til videre og kos deg med det gode humøret. :D
Stillestående her. Grunnen er for mange villbringebær med krem. :p

Jorkla sa for siden:

Tusen takk.. :-D Koser meg skikkelig med godt humør og nye klær.. Jeg lurer veldig på når min vekt kommer til det berømte stillestående platåèt:rolleyes:

Queen of Wands sa for siden:

Jo takk, bra. :) Blir litt utålmodig noen ganger, men det går riktig vei.

morthy sa for siden:

Hei,hei, takk som spør :)

Jeg har hatt en vedlikeholdssommer ;) Dvs. jeg har kost meg på ferie med rødvin, litt sukkerfri bakst og sjokolade men så snart jeg har vært hjemme igjen så har det vært LCHF som vanlig.. Har funket fint, veier det samme som før sommeren og det er jeg fornøyd med...

Ha en fin dag! :)

Jorkla sa for siden:

Altså.. Nå må jeg forsette med litt skryting.. :-D Idag viste vekta 86,8. Men greia er at jeg egentlig har sluttet å veie meg for jeg ble jo besatt.. :-P så tar vektnedgang via klær og der går det ihvertfall unna.. Kjøpte ei bukse den 20 august med str 32 i livet og den satt som støpt, fikk flotte lår fantastisk rumpe osv i den (32 inches tror jeg) men idag passer den ikke den ser ut som ei "zæggebukse":cool: Fornøyd.. Hmm ja VELDIG, men jeg har ikke råd til å kjøpe nye bukser hver mnd.. Lurer på hvordan jeg ser ut i buksa mi fra da jeg var på mitt største (veide 127kg som 17åring i 2005, snakk om tungt belastet ungdomstid:D).. Det var str 40..:eek:

Dere andre?? Har dere det bra med buksene deres??? Go `søndag!

Wohooo! Herlig! Grattis!
Jeg går aldr i bukser, men sist jeg hadde en olabukse så måtte jeg opp i 36 tommer, og den satt fortsatt rimelig godt. Da var jeg vel femten, og jeg har vært mye større enn det senere.
Sist jeg fristet en olabukse så var det i sommer da venninna mi var på besøk og hadde med seg et par flunk nye som hun absolutt ville ha meg til å prøve, ettersom hun ikke hadde sett meg i olabukser på sikkert femten år, og de gikk rett på! Hvilken størrelse? 30 tommer! :eek: :stortsmil.
Dæven. Og fortsatt har jeg litt å gå ned. Hvor skal dette ende?
(Jeg har nemlig en drøm om et par Dr Denim eller Cheap Mondays da jeg har gått ned det jeg skal gå ned, ingen vits i å kjøpe før det, tenker jeg).

Jorkla sa for siden:

Takker.. :-D er superfornøyd men alikevel en smule frustrert da med tanke på at jeg bare går i bukser og jeg liker at de sitter litt tight, litt ambivalent rett å slett.. :-P

Historien din er jo helt fantastisk <3 favorittmoddissen min <3 :D dette kommer til å ende bra.. Buksene fra DR denim var jo RÅKULE, måtte google jeg for hadde ikke hørt om merket, men helt enig med deg, ikke noe vits å kjøpe dyre bukser når man er midt i en vektnedgang..

Aaaaw, takk! :hearts: Det skal sies også da, at jeg er veldig smal om hoftene, så tommestørrelsen i seg selv sier kanskje ikke så mye i det store og hele, men forskjellen fra å så vidt komme inn i 36 til å skli inn i 30 sier mye! Ikke minst så har jeg noen gamle olabukser fra eksen min som var på den magre siden av tynn (typ 183 cm høy og såvidt 70 kg) som jeg plutselig får på meg! Jeg har ertet han og sagt at nå kommer jeg ned i buksene på han. Hahaha. Morsom.
Dr Denim-buksene er dødsfine! Jeg vil ha et par skinnyjeans i gråsvart. "Drømme"!

Jorkla sa for siden:

ønsker seg også smale hofter hi hi... Det er jo virkelig en prestasjon da, fra 36 til 30.. Ja jeg har prøvd noen av jeansene til kjæresten, han er type kleshenger 65 kg og 188 høy, men der kommer jeg ikke inn gitt.. Kanskje like greit, for da hadde han ikke fått beholde buksene alene.. :-D

drømmer om gråsvarte skinnyjeans sammen med:rolleyes:

Og jeg drømmer om litt bredere hofter ... :o. Men jeg må nok bare leve med at jeg ikke er av de som kan strutte med überfeminine former. Jeg får trøste meg med at jeg kanskje kommer til å ende opp med å komme inn i den størrelsen som "alle" mine medfjortiser helst skulle ha i sine Levi's 501 i 1994 :rolleyes:.

Carisma sa for siden:

Nei, ikke i det hele tatt faktisk.... Alt detter jo rett av snart! :eek: :D
Jeg begynner å bli litt lei av at alt forsvinner på nedre del av kroppen, og venter i spenning på at overdelen følger etter.... :rolleyes: Men, jeg fikk i det minste kjøpt med nye støvletter som garantert ikke hadde passet i fjor!

Snorkfrøken__ sa for siden:

Så inspirerende det er å høre på glad-historiene deres;)
Jeg er helt imponert over restultatet til alle sammen:D

Jeg kjøpte en bukse i mai-10, en såkalt "mål-bukse". Jeg fikk den ikke over hoftene i mai, nå får jeg den over rumpa og hoftene men ikke igjen knappen. Så nå har jeg ekstra motivasjon til de neste 5 cm.

Gleder meg:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.