< Tilbake til oversikten

Wee, endelig har jeg funnet noe som passer meg!

Fantasma sa for siden:

Jeg tok turen på vekta idag, i første omgang ble jeg skuffet, den viste 77,8 kg:(
Men så satte jeg meg ned og tenkte litt (og blogget:o), jeg har faktisk gått ned 700 gram på denne uka. Det er jo ingenting i forhold til hva mange her inne går ned i uka, men for meg er det et bra resultat, synes jeg selv.

Så kom jeg på...siden februar har jeg faktisk gått ned fra 85 kg til 77,8 kg:eek:Det er litt mer imponerendes tall for min del!

Her har jeg vært så desperat etter å bli tynn og pen at jeg har både sultet og kastet opp...men nå? Jeg spiser meg ned i en sunn vekt. Riktignok er jeg blitt noen år eldre siden jeg kastet opp og sultet meg, heldigvis har jeg blitt klokere med årene:p Den gang var jeg 12-13-14 år og ønsket kun å være som alle andre, nå trives jeg med meg selv. Uansett. Det er deilig. Ikke bare opplever jeg å gå ned i vekt, jeg spiser masse god mat, har massevis av energi, humøret er mer stabilt og jeg har det bra:D

(Tenkte at det kan være greit å nevne at når jeg var 12-13-14 år hadde jeg alt blitt mobbet i mange år for at jeg var feit/stygg o.l, det var derfor jeg ønsket å bli tynn og pen..som alle andre. I dag er ikke tynn synonymt med pen lenger:))

Digger lavkarbo:D (Har til og med dratt med meg samboer og min mor på det hele..:cool:)

Zincite sa for siden:

Gratulerer så mye :heia: Det er en kjempeflott vektnedgang! 700g på en uke er ikke lite!

Og nettopp det at du har sultet deg og kastet opp kan være med på å gjøre kroppen "usikker" på om den får nok næring. Men det at forandringen ikke skjer i kjempefart betyr ofte at kroppen og hodet får tid til å være med på endringene, og da er det så mye lettere å holde på livsstilen og resultatene blir varige :)

Lykke til videre :blomster:

Photobscura sa for siden:

Så flott å lese! Jeg veier bare noen få kg mindre enn deg, og går som regel bare ned noen hundre gram i uka, men det går nedover, og det er faktisk det viktigste, og jeg er superlykkelig over hvert gram! :D

Fantasma sa for siden:

Det tror jeg du har rett i, at kroppen trenger litt tid til å akseptere eller forstå hva og hvordan jeg spiser!

Uansett, jeg er kjempefornøyd:D

Fantasma sa for siden:

Noen hundre gram i uka er bedre enn å gå opp eller å stå stille, så selv om jeg ikke raser ned i vekt, så er jeg superfornøyd:D Da slipper jeg forhåpentligvis hengehud:o (Tror ikke jeg får det uansett, i og med at jeg ikke skal ned 30 kg++ og jeg er relativt ung(20)).

Zuma sa for siden:

Herlig lesning! :D

Rosenkål sa for siden:

Så utrolig flott! Historien din høres kjent ut. Dette er nok helt sikkert en mye bedre måte å gjøre det på. En skal trives også - og behandle kroppen pent. :nemlig:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.