i går dro jeg til med 1 kg jorbær, dagen før 4 lav carbo øl, det vil si 5 carb i vær 0.5, men i går blei det en pose bacengull og dipp også, og forsatt i ketose.
Har boma noen ganger med carb målet men enda ikke godt ut av ketose.
Hvor høyt kan man gå da?
1 kg jordbær?? Blir du ikke litt dårlig i magen da?? :rolleyes:
Uansett, man kan være i ketose på såpass mye som 50-60 gram karbo om dagen.
Allikevel er fettforbrenningen mest effektiv rundt en 20g om dagen etter hva jeg har forstått.
Jeg har også hatt en dag hvor jeg spiste 2 kurver jordbær - med fløte på den ene også -- og drakk 1,4 liter jordbær/appelsin-juice..... jeg gikk fortsatt ned i vekt, men guuuuuud, hvor vondt i magen jeg fikk -- og ikke minst, hvor trøtt jeg ble!
Jeg hadde planlagt 2 slike dager, med bare jordbær, fløte og appelsiner, men etter den ene, så måtte jeg spise litt fisk til kvelds, og krype til sengs.
Jeg går ned i vekt selv om jeg har planlagte dager med mye karbo, men har ikke sjekket om jeg fortsatt er i ketolyse akkurat da. Mine planlagte karbo-dager etter den store dagen over her, er at jeg spiser for mye naturell yoghurt eller bær eller at jeg velger brødmat.
spiste 4 lav karbo brødskiver en dag også jeg, var ikke så lav karbo som jeg trudde, men holdt meg stadig i ketose, vekt nedgangen er javn og go.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.