< Tilbake til oversikten

Bukse-motivasjonen;

luringen sa for siden:

Hihi..nå har jeg hengt fram alle buksene jeg skal inn i!

Noen av dem sitter allerede penere, andre er ikke så kjekke å prøve...tenkte å prøve dem samme dag som jeg veier meg da, så blir det en del av motivasjonen min!

Synes alltid det er så vanskelig å finne fine bukser, for jeg har såkalt veeeldig kvinnelig fasong..det medfører;
a) for trang i låra
b) for vid i livet
c)for kort i beina
d) for lang i beina
e) ...næh? du verden..en som passa?!:D

friflex sa for siden:

Er utrolig motiverende når en kommer inn i mindre størrelser ja!

For min del har det vært enda større motivasjon og komme inn i gamle klær, bukser jeg hadde på gymnaset eller i militæret. Føler nesten at en blir yngre når en plutselig kommer inn i klærne fra svunne tider;)

mofe sa for siden:

Jeg også har en buksemotivasjon! Takk for at jeg ble påminnet det! :)

Det er en helt superherlig supersexy og supersnacksy dongeribukse med lavt liv.. som jeg kom inn i for tja.. 2,5 år siden omtrent (okei, var kanskje LITT trang da..)

DEN er motivasjonen min! :) (diesel-bukse forøvrig...) :p

Åhh... tenk om jeg hadde kommet inn i den når jeg skal til USA til sommeren...

JEPP!

DA var det bestemt.

Mitt mål denne våren er å komme inn i dieselbuksa mi til midten av juni!

Thankyou luringen! :)

mofe sa for siden:

Sånn, der var signaturen min endret også :D

snoopygirl sa for siden:

åja,det er en kjempe motivasjon det med bukser altså...har fått på meg en str nå som jeg ikke kunnet bruke på ivertfall 5 år,,,heeeeerlig altså.

[color=#ff00ff][/color]
åh det klarer du nok mofe:)

mofe sa for siden:

Grattis! :)

luringen sa for siden:

hehe..bare vent; jeg skal nok legge inn et bilde "fra livet og ned" når jeg får på meg den kuleste dongeribuksa mi !!:cool:

Karin sa for siden:

Du Luringen... hvor finner du den buksen som er for VID i livet??? Har ingen sånne jeg.
(Joda, det er løgn. Har flere bukser i flere størrelser som jeg har lagt bort og skal kaste. Har tross alt gått ned 30 kg siden påske. )

Og Mofe... Dette klarer du fint! Nå har jeg jo sett deg... Så det skulle være innenfor rekkevidde, ja! Kjør på!

Jeg har en bukse i skapet mitt som jeg kjøpte på postordre for 6-7 uker siden. Størrelsen var rett, men buksen var for liten - sånn er det jo ofte når man kjøper på postordre. Ting er små eller store i størrelsen. Denne var liten. Tenkte å sende den tilbake og be om en større str, men så tenkte jeg at det gjør jeg søren ikke! Den blir jo passelig om en stund, da!

Nå har jeg ikke prøvd den på tre-fire uker. Venter litt til, jeg. Sist fikk jeg den igjen, men det var ikke noe å sette seg i....

elian sa for siden:

Ja, buksemotivasjonen er bra ha!! :D

Jeg har skikkelig store problemer med å SE at jeg har tatt av 15 kilo! Men når jeg har gått fra str. 42/44 i bukser til str. 38, så MÅ det jo være synlig ....... :p

snoopygirl sa for siden:

ja det Må jo bare syns det ja,enig med du idet altså...flott gjort.....men er det ikke sånn da at man blir litt "blind" på seg sjøl.....sikkert blitt så flott atte....var vel kansje det før også du tenker jeg:) :) får endelig på meg 42 nå jeg,og det er ihvertfall 5 år siden sist...kjempe gøy... bukser i str 48 skal jeg aldri inn i igjen,,de har jeg gitt bort:) :)

luringen sa for siden:

Du kan jo bare stå og se lekker ut i den da!! hehe..:p

mofe sa for siden:

Det ER synlig Elian, du ser helt super ut :)

Hilsen mofe som traff elian i helga :)

Nille sa for siden:

Bare for info, så trur jeg ikkeno på at Elian bruker str. 38 !!

Hun ser nemlig ut som om hun bruker 36 !!!

mofe sa for siden:

Samma det, uansett ser hun bra ut! :)

Karin sa for siden:

Det var en god idè, Luringen!
Nå tok jeg den på. Og sto litt og så lekker ut. Og nå sitter jeg her med den på... Den ER trang, det er ikke til å komme forbi. Men siden det er dongeri, går den kanskje ut litt hvis jeg har den på meg en stund??

Og forresten så har Elian et problem: Hun vet ikke hva ridebukselår er - det påsto hun nemlig at hun har, men det var det ingen andre som så!!!

Aline sa for siden:

helt riktig! kanksje hun har keiserens ridebukselår? sånne usynlige? :p ert-kose-ert

jeg kjøte tre bukser i jula på salg. og som den optimisten jeg er så kjøpte jeg de for små... :rolleyes:
håper jeg kommer inn i de før de går av moten :D

luringen sa for siden:

Har utallige optimistprosjekter i skapet...:o

Aline sa for siden:

heia oss !!! :klem:
;)

Mila sa for siden:

Heh... hihi... smile lurt MINE bukser er for store det nå...:D

Aline sa for siden:

jeg kan sende deg noen , jeg :D :D

Mila sa for siden:

:D hehe... kanskje ikke så rart da siden 12 kilo er av...:D hehe, tilogmed de som var for små er for store nå...:D

Aline sa for siden:

oi, prøver å forestille meg det må være deilig!!!

:klem:

Mila sa for siden:

Ohh ja... for var/er temmelig overvektig, men det hjelper, det hjelper:D. Folk jeg kjenner tørr endelig å si: Åhh! DU har jammen tatt av deg!:) skikkelig komisk, graver å spørr vettu:p

snoopygirl sa for siden:

ja det er jommen artig.....får en del bemerkninger om dagen jeg og om at jeg har gått ned så mye ol,at jeg har blitt så flott ol...koooos det..har en god del bukser jeg og som var for små som nå er blitt altfor store....det er artig det...kjøpte emg ei ny bukse til 50 kr i dag..str 42...det er mange år siden,,,,,xtra gøy da.....også har jeg gått ned 3 kg til nå...jiiiippppiiiiiii:) :) :) kansje vi skulle bytte bukser folkens....hi-hi

Mila sa for siden:

Jah kanskje deeeet kanskje:D ... folk er så rare, serlig de jeg ikke har prata med på non uker/månder å treffer plutselig igjen... haha, skikkelig komiske utrykk i tryne: det er likosm: hæææh?? jeg kjente deg ikke igjen jo nesten... det er jo ikke SÅÅÅÅ lenge siden jeg så det... hva har skjedd fornoe?? blablabla... kosleig men litt slitsomt:)

Karin sa for siden:

Bytte bukser var jammen en god idè! Det må jo være mange av oss som har bukser i diverse størrelser. Kanskje det ikke er så mange lenger som trenger de største størrelsene, men det er mye mellom f eks str 48 og 36, da..

Aline sa for siden:

:ja: på neste treff kan jo alle ta med buksene som ikke passer lenger :D

luringen sa for siden:

Kjempelurt! Det er så dumt å kjøpe nye hele tida, hvis en skal ned mer !

Bamseline sa for siden:

jeg har så masse klær i skapet og som er pakket ned fordi de er for små. Jeg lengter etter de klærne.

Jeg vil kunne gå inn i en butikk for å prøve klær og ikke ta med meg de største størrelsene for det er de som passer.
og det å kjøpe klær på salg. Savner det.

Men jeg er litt glad for jeg klarer å finne noen klær på popin.
Og det er en deilig følelse å vite at jeg kan finne noe. men det må være stretch i de selvfølgelig.:D

Bamseline

Anne sa for siden:

Ja buksemotivasjon er fine greier. Jeg og kjøpte to bukser i fjor, som var for små. Begge var på salg tom, men var sånne bukser jeg ville ha og var redd de skulle bli borte fra kolleksjonen.... NÅ passer de:D En str mindre enn på evigheter.

Og topper..ja der er det to str mindre. Eller en og enhalv, for de jeg kjøpte før var veeeeldig trange. Nå er det en str mindre og litt romslige...

Trur jeg snart skal ta en rydderunde i skapet, men på dårlige dager er det så hææærlig å ta på seg ei bukse som er for stor. Så stor at den nesten sklir ned:D Da ser jeg at det har hjulpet:)

Marianne sa for siden:

:D :klem:

friflex sa for siden:

Fin link Luringen! Akkurat som jeg håpte på hadde de herreklær også:D

Dårlig utvalg av klær her i området...:rolleyes:

mofe sa for siden:

Jeg sitter og diller med bildene mine, og her fant jeg et.. jeg veier rundt 62 på det bildet her, og det er motivasjonen min! SE på den magen da! :cool: Sånn vil jeg ha igjen.. og jeg vil ha på meg de buksene igjen! :ja: (Har gitt de til mamma, men jeg kan jo sniklåne for å se om de passer) :rolleyes: Bildet er tatt i.. 2000 tror jeg :) Det er meg og kjæresten :)

sommerfugl sa for siden:

:ja: sånn mage vil jeg og ha!! :rolleyes:

friflex sa for siden:

Kongebilde på avataren din Mofe:D

Helene sa for siden:

Har ikke egntlig noen bukser jeg vil inni. men jeg har 2 skjørt jeg vil inn i .. det ene passet når jeg kjøpte det for akkurat 2 år siden. det er str L ikke at det sier så mye.. for butikker har jo forskjellige oppfattninger om hva L er. og så har jeg et skjørt som er kjempefint som egentlig aldri har passet.. har brukt det en gang. 17 års dagen min og da var det trangt..

men jeg regner med jeg er den eneste her med skjørt motivasjon.. så jeg slenger meg på dere jeg....

og SÅN mage har jeg ALDRI hatt og har VELDIG lyst på :D

mofe sa for siden:

Herregud, jeg håper at ikke virker som jeg briefer, liksom? :confused:
For jeg har IKKE sånn mage nå..... Dessverre.. :o

luringen sa for siden:

...skjørt ja!? har jeg og...og en driiitlekker liten sort sak...bare vent!!

sommerfugl sa for siden:

Herregud, jeg håper at ikke virker som jeg briefer, liksom? :confused: nei, virket ikke sånn :)
For jeg har IKKE sånn mage nå..... Dessverre.. :o

hadde kjempefin mage før jeg og, heeelt flat med muskler og alt.. men da veide jeg 50kilo liksom.. :eek: :eek:

Mila sa for siden:

Fikk liksom ny buske i posten i dag som liksom var mindre en det jeg har nå liksom og som skulle passe liksom... men gjorde den deeet?? neeejda.. er for stor den å:cool:

LilNoor sa for siden:

Min motivasjon startet da min mor fortalte meg at hun ikke kom inn i mine glame shortser. Jeg syntes min mor er fin og slank, og det var et sjokk at HUN av alle ikke kom i de. Da skjønte jeg endelig hvor slank jeg hadde vært før jeg gikk opp i vekt.

Men, nå, har jeg to gamle bukser i skapet, som jeg venter på å kunne ta på. Den ene er fra "lubben" tiden min og den andre er fra "slank" tiden min. (Den siste er en nyyyyyyyyyyydelig hvit lin bukse)

Jeg husker fortsatt at jeg rev av huden på fingeren da jeg lå på sengen og prøvde å få opp glidelåsen på "lubben" buksen min... :o Men! Nå skal jeg snart gå med den igjen! Og den skal passe helt fint! :cool:

luringen sa for siden:

Fools never learn...
Kjøpte en bukse i dag på HM, for det var salg og sååå billig og nå var jeg sikkert tynn nok til den ja...uten å prøve. men nei; den må nok henge der å se på meg en stund denne og ja. FILLERN!! Men ikke så mye om å gjøre da...:o

Aline sa for siden:

me too er en fool ... :p
var på h&m idag og for en gangs skyld klarte jeg å la være å kjøpe bukse...
mest pga pengene ...:rolleyes:

men jeg har fremdeles 3 bukser og 2 skjørt som henger i skapet å roper...

Mila sa for siden:

Hakke noe i skapet som roper på meg lenger jeg...:D Men i butikkene derrimot... åhjelpest.. vurdere å ha propp i ørene neste gang hun skal handle

Aline sa for siden:

:D :D :D

Mila sa for siden:

Var den morsom eller?? Hæ?? :p :p :p

friflex sa for siden:

Får på meg alt av gamle bukser jeg nå, men er ikke noe videre pent syn i de trangeste dongeribuksene... Spesielt ikke når det har gått noen sekunder siden siste knappen ble kneppet og oksygenmangelen begynner og melde seg:p

Aline sa for siden:

blå og lekker :p :D

Karin sa for siden:

Dette var for en måned siden. NÅ går jeg med den buksen om dagen, til og med på jobb, (ikke bare hjemme, sånn at jeg kan ta den av når den strammer liksom...) og den er kjempefin!!!

mofe sa for siden:

Så deilig, Karin! :klem: Grattis :)

friflex sa for siden:

Grattis Karin! Om en måned til må du nok til med belte!;)

Albertine sa for siden:

Hmmmm... Kanskje jeg skulle prøve buksa mi i dag? Greit å ha sammenligningsgrunnlag!

Anne sa for siden:

Fant frem noen bukser fra i fjor sommer forrige kvelden....Synd, men litt store faktisk:p Jiiihiiii....:D
Først så tenkte jeg...jøss har buksene blitt lenger eller har jeg krympa i høyde...så skjønte jeg at buksene sklei lenger ned på baken i år....:p

luringen sa for siden:

optimistisk som jeg er; kjøpte to bukser som er litt for små jeg nå....så det er bare å henge i!:p

Helene sa for siden:

Nå har jeg tatt på meg litt finklær og er klar for 22 årsdagen til min kjære. og gjett hva jeg har på meg! :D "kina" skjørtet.

Og på tirsdag gikk jeg med det andre jeg kjøpte for 2 år siden. det passet perfekt :D

Alle klærene mer eller mindre jeg har i skapet passer meg nå. :D:D

Thula sa for siden:

Har ikke noen spesielle bukser jeg vil inn i, men et skjørt eller to :)
Får se hva det blir til etterhvert...

Albertine sa for siden:

Jeg har tre bukser jeg vil begynne å bruke.

Bukse 1: Hadde den på meg i går. Overhengende fare for røde, vannrette merker på magen.
Bukse 2: Fikk den på meg i går. That's it. Egner seg kun til ståing.
Bukse 3: Ligger fremdeles pent sammenbrettet i skapet.

Muskat sa for siden:

Alle klærne mine er for store til meg. Ja, ikke de fra tenårene da, men alt det andre har jeg slanket meg langt forbi. Har sekkevis av klær i kjelleren som jeg må klare å frigjøre meg fra og frakte til UFF eller noen. Skal aldri passe inn i dem igjen.

Men jeg har en elegant målsydd drakt hengende i kjelleren. Jeg sørger nesten litt over at jeg ikke passer inn i den lenger, og lurer på om jeg skal våge å dra tilbake til sydamen og få den tatt inn. Mye. Fra skuldrene og helt ned.

Uansett - en viktig motivasjon er å gå inn i en butikk, ta med et par bukser i str 42 inn i prøverommet, og kunne velge - ikke den jeg får på, men den som sitter best og ser stiligst ut.

Er forresten på jakt etter en klassisk, svart cocktailkjole for tiden. Så kan jeg innbille meg at jeg har et cocktailselskap å gå it :)

Muskat

Aline sa for siden:

nå er det jo kjoler på salg de fleste steder :sikle: :D

forresten, med litt kreativ lukking igår, så fikk jeg på meg en bukse i str 40 !!!!!!
:D :D :D :D hurra!!

Muskat sa for siden:

He he - skal jeg klare det må jeg gjøre en god del forskning på hvilke klær som er store i størrelsen ;)
Muskat

MHM sa for siden:

Har du en fetisj Aline, eller hvorfor får du vann i munnen av kjoler...? :p :rolleyes:

Jeg ble inspirert av denne tråden, så nå har jeg ryddet i buksene mine. Og jammen får jeg på meg olabuksa mi og den buksa som mannen min synes ligner på en omsydd gardin... :D De grønne skoene jeg kjøpte på fredag er perfekte til de lyse olabuksene, så nå trenger jeg bare en grønn stilig topp... (baller på seg dette...)

Jeg har to bukser på vent, som jeg får igjen i livet, men som det buler litt valker over. Det er hverken pent eller behagelig, så de skal få vente litt.

Og samtidig med yrheten av å "få nye bukser", så er det også litt trist å måtte si farvel til andre kjære bukser. Men-men, kanskje noen andre får glede av dem! Olabuksa mi med grå og brune lapper nederst på "slengen" synes jeg er skikkelig kuule, og lurer nesten på om det går an å sy dem inn. Men de er for store overalt (beina, rumpa, magen), så da er det sikkert ikke så lett. Men om noen ønsker seg en slik bukse i str 46, så gi et pip! Jeg kan sende jeg! Stafettpinnen går! :D

Mila sa for siden:

MIne klær passer ikke lenger:p :p :p

Har fått noen av ei kusine av meg da, troddikke jeg skulle få dem på men hva sitter jeg i? jooodamm.... Ei kjempestilig kosebukselignede sak fra hennes skap:D :D

Aline sa for siden:

ikke kjole-fetisj, men salg fetisj :D :D

Fedonisten sa for siden:

Mye fetisj-prat her nå - kanskje vi må ha en fetisj-tråd??????
[color=silver][/color]
:lol:

Aline sa for siden:

:ja: ;) :D

Muskat sa for siden:

Fetisjer.

Ooohhhh

Da bør noen ta med bildene fra sko-tråden!

Muskat

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.