< Tilbake til oversikten

Lukkeleg, men sjuuuk ...

Konkelimonke sa for siden:

Etter feriedagar på austlandet har tytto vorte sjuk... skikkelig uggen i kroppen, vondt i halsen og forkjøla. Kjem nok av den hersens vinden som var/er det borte... æsj...
Anyway - eg har totalt holdt meg til lavkarbo til tross for ferie i sommarland og omringa av freistingar som is, sjokolade, snop, chips, pommesfrites.... akk og vesann - eg har vore svinflink!!! Og det har resultert i vektnedgang på 1,2kg på 5 dagar! Utruleg stolt av det! Så no veg eg altså 67,6kg!!! Åh, er berre 2,2kg frå minstevekta mi for to år sia... målet er jo å vera under 65kg til slutten av juli, og det ser ut til at det funkar!

Men no er jo utfordringa sjukdom og manglande matlyst. Har i alle fall ikkje lyst på steikt mat av noko slag... æsj... men eg fekk no skvist i meg ein skvett med fløyte og 1/4boks med Skyr. Det får vera "lov" med Skyr i dag sia eg ikkje får i meg stort. Elles må eg jo drikka noko... uff... vondt i halsen og sveljing passar ikkje saman, og i dag smakar vatn PY! Nokon tips?

God dag til alle frå ei LUKKELEG, men snufsen Konkelimonke!

PS. det var oopsi-rolane son har redda meg denne ferien!!! Hadde IKKJE klart meg utan for å sei det slik! SÅnn typ frukost og kvelds liksom, det alle andre et skive... ;) FORNØGD!!!

madeto sa for siden:

God bedring Kokkelimonke! Håper du kommer deg fort til igjen!
Kanskje du kan prøve å drikke litt fun light blanda med farris/bris/taffel vann? Det er godt når man er lei av vann :)

:klem:

Takk for tips!!! Skal absolutt prøva det, for nett no smakar og luktar alt rått kjøtt... (av ein eller annan merkeleg grunn... og nei, eg er IKKJE gravid;))

Så fun og farris kan kanskje vera eit godt alternativ!!! Thanks :)

Vekta i dag var gått ned enno litt til, gåsjameg... men reknar med at den kanskje kryp litt opp om eg får i meg "vanleg" mengde mat att, for i går åt eg jo nesten ingenting.
Ein skvett fløyte og litt skyr til frukost og lunch.
Eit steikt egg med litt sptøsteikt løk.
Ein halv avokado til kvelds...

det var ikkje stort. Det vil sei, eg fekk jo i meg ein del karb pga Skyr'en då, og fløyten, så det var nok kanskje ikkje så ille likevel. Kan ikkje eta like mykje kvar dag!

Men kor mange karb er det eigentleg i avokado???

Anyway - eg er superlukkeleg med at eg er 500g frå normalvektig!!! :D

mamma87 sa for siden:

lite karbs i avokado, 2ca

Kitt sa for siden:

Fortsatt god bedring!

Avocado inneholder bare 0.5g karber pr 100g!:D

OI!!! Såpass! Aha!
nam nam Avokado var jo faktisk litt godt med litt salt på! Har aldri ete det før, vart frukost i dag òg gitt ;)

Kitt sa for siden:

Prøv med litt reker og masse majones! Og et lett pepperdryss!:sikle::sikle::sikle:

Mmm... reker er sikkert knall, men merkar eg er mektig lei majones for tida... ugg... same med egg... æsj... Har ete litt for mykje av det trur eg;)

Men avokado og reker... sikle

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.