Ville bare dele - jeg tok en del stoffskifteprøver før jeg begynte med lavkarbo. I fjor høst var fritt tyroksin verdien på 13, og legen sa at det var såpass lavt at han ville vurdere medisinering. Jeg fortalte om planene med å begynne på lavkarbo og vi ble enige om å vente å se om verdiene bedret seg. Etter 3 mnd var de på 15.8, og det ble ikke mer snakk om medisinering. I forrige uke var jeg og tok nye prøver - nå viste de 16.7!!
Folkens - det kan se ut til at kroppen min har begynt å forbrenne på ordentlig! litt glad:cool:
(ikke rart kanskje etter tiår uten fett i maten...)
Flott! Mitt var også på tretten, er spennende å se hvordan det går framover, det ble ikke lavere av lavkarbo i seg selv, antagelig fordi jeg gikk på et laaangt plate, og fortsatt hadde en del overvekt, men har nå begynt å gå jevnt ned i vekt igjen.
Men så supert! Lykke til videre :heia:!
:D jeg tror fremdeles ikke det er sant at jeg faktisk går ned i vekt... etter over et år med knallharde forsøke fra GR (som har funket før), til desperat pulverkur (jeg sa desperat...) - til stor økning i trening (noe som jeg kommer til å ta opp igjen når jeg har gått ned litt mer siden min kropp ikke helt takler å forbrenne fett OG bygge muskler samtidig...) OG et halvår med lavkarbo med ingen kcalori-restriksjoner.
Jeg har chrons i tillegg - og vet dere hva - 90% av mageproblemene er vekke... (noe jeg ALDRI trodde kunne skje)!
Det aller beste er at jeg ser at dette vil jeg kunne leve med resten av livet - da uten kcalorirestriksjonene :)
Takk for alle gratulasjonene - jeg seriøst trives på dette forumet! klem-til-alle :klem:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.