< Tilbake til oversikten

Hva forsvinner først?

target_aquired sa for siden:

Hei

Har et dumt spm!

Hva forsvinner først av fettet? Mage, rumpe.........

Er vel kanskje litt forskjellig fra person til person, vet ikke jeg.

TA

Kitt sa for siden:

Det innvendige, faktisk!:D
Det skumleste av alt!:eek:

Cherry sa for siden:

Nå vet ikke jeg om noe av det innvendige har forsvunnet altså, men på meg; Vel...jeg er ifølge min mor rompeløs nå:p

Og det kan vel forsåvidt stemme. Forsvant over lårene og rompa først, og...enda. Er alltid der buksene blir løse først. Jeg er dame og det er ifølge de som skal "kunne" vektreduksjon der det forsvinner først. Magefettet er litt mer gjenstridig og vil være det siste som forsvinner. Og...det har vi jo funnet ut sukker.

Damer slanker seg innenfra og ut, og derfor ser damer veldig liten forskjell på seg selv. Menn slanker seg utenfra og inn og kan se forskjell ganske raskt.

sjuggerpløm sa for siden:

Jeg kjenner meg ikke helt igjen i innegget over, for hos meg har magen forsvunnet først.
Fettet er nå jevnere fordelt.

Borghild sa for siden:

Hos meg forsvant rompe og hoftefettet først (det synlige i allefall). :eek:

barfor sa for siden:

Har minska på hele kroppen, men er magen som det er mest igjen på. Etter det jeg har lest så er det sånn for de fleste menn.

Nyfrelst sa for siden:

Hos meg forsvant fettet rundt magen først; sånn er det hver gang jeg går ned i vekt. Fettet på underkroppen var mer gjenstridig, men nå har jeg gått ned en buksestørrelse, digg! Kanskje denne rekkefølgen har noe å gjøre med at jeg er pæreformet (et noe negativt ladet begrep, men jeg liker figuren min).

Armene mine er fremdeles dvaske, men nå er jeg i gang med styrketrening, det bør gjøre susen.

Kanutten sa for siden:

Puppa.... :mad: Derfor sambo sier at jeg ikke får gå ned i vekt. :D

TrillTrall sa for siden:

Hos meg forsvinner alltid hoftene først om jeg går ned i vekt. Den lille humpen på magen som jeg gjerne skulle vært foruten er der fremdeles gitt...

Greddy sa for siden:

Jeg kaster meg over på dette bandwagon't

Photobscura sa for siden:

Visstnok går man ned der man la på seg sist, så det fettet som har vært på kroppen lengst er det som går til slutt. Dette er hva jeg har hørt, i alle fall, og på meg stemmer det godt. Her går det mest rundt midje og mage. Dessverre en del over hoftene også, men jeg regner med at resten rykker etter sånn at jeg får lov til å se litt mer kvinnelig ut til slutt ;).

Beatrixie sa for siden:

Det skumle magefettet forsvant først på meg,så hoftene og lårene.

Minni1 sa for siden:

Overkroppen minsker først her. Lår og rumpe går det desverre tregt med.

Brimstone sa for siden:

Tja, når jeg legger på meg, legger jeg på meg overalt, og når jeg minker minker jeg overalt også. Men dette er like individuellt som kroppene våre :)

Torkil sa for siden:

Hei
sist inn - først ut
MVH
Torkil

manne sa for siden:

Kort og greit...hehehe :D

Photobscura sa for siden:

Mhm, as I said :D!

Lillemy71 sa for siden:

Stemmer nok det ja. Sliter med magefettet, det vil fader meg ikke gi seg. Begynner å få bra legger og lår, selv om rompa henger litt (holder ikke blyanttesten lengre :D), men magen disser fortsatt.

LiMe sa for siden:

Hvor har du det fra at menn slanker seg utenfra og inn, og vi damer motsatt? Er vi forskjellige?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.