Hvilket er det mist kaber i?
Skal på en ukes campingtur til danmark, og må jo ha med mye forskjellig mat pga jeg spiser lavkarbo, og samboer ikke.
Kommer til å ta med meg tekaker og ostekjeks, og spise endel egg og bacon til frokost, men vil gjerne ha noe knekkebrød med meg.
Så kan jeg heller lesse på med godt pålegg med lite karber i :P
Har søkt her inne, men finner bare oppskrifter på lavkarbo knekkebrød, men føler ikke jeg har til til å eksperimentere på hva som er godt eller ikke før jeg drar.
Les på pakken, det står innhold pr. knekkebrød også. :o) Jeg er ikke ketose så jeg spiser 1 havreknekkebrød til frokost (+ noe mer da!) og rusler foreløbig ned 100-200 g i døgnet! Men antar det stopper snart siden jeg nettopp har begynt. :)
Jeg ligger på 70- 80 gram i døgnet, synes det er veldig bra da jeg ikke er i ketolyse. Regner med at man ikke må være i ketolyse for å gå ned i vekt. Lavkarbo vil sikkert fungere meget bra, jeg trener mye i tillegg. Synes det blir utrolig tøft å ligge på 25 g om dag. Men jeg unngår : poteter, melk, ris og pasta og tar veldig lite brød (Fedon) Kuttet ut alt sukker.
Du gjør som meg du da. :) Har gått ned et par kg siden sist mandag (altså på 11 dager), mest vann antar jeg. De siste dagene har det gått opp og ned 1-200 g, men det er helt greit. Dette kostholdet passer meg utmerket! :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.