Jeg elsker egg, hvis det har en god mengde kaviar på seg:p smakskombinasjonen av det er himmelsk!
Men leste at det var litt karbs i kaviar...
er ganske ny på dette, og lurte på om jeg må sløyfe helt kaviaren de første ukene? isåfall vil det være en smule hardt å spise egg...
Har sett at egg er en vesentligdel av frokost/lunch/kvelds for mange her...
Ser inne på kavli sine nettsider at vanlig kaviar inneholder 15g kh pr 100gr,men de har andre varianter som er mindre karbohydrater i. Ishavskaviar har 6kh pr 100gr, og kaviarmix har 8kh pr 100gr(mills sine kaviarer inneholder omtrent samme mengde kh også).
Så disse kan jo være et alternativ?
Gjestekaviar (den på glass) inneholder minst karbohydrater.
Du trenger jo ikke "bruke hele tuben" hver gang, så bare spis kaviar på/med egget ditt du ;)
Ikke alle butikker selger alle typer, men det står bak på pakken hvor mange karboer det er i hver. Det finnes også et annet knekkebrød i en pose, litt kjedeligere variant av samme type, som har ca 3,3 karbo i hver , tror jeg.
Hei. Ser du etterlyser knekkebrød!!!! Jeg og min familie spiser snart bare knekkebrød. Søk etter her inne på siden etter Hannas supergode knekkebrød. Du må lage de selv, men det er verdt det. Rågode med majones og ost på, eller til kaffen - med cocosa på. Lykke til.:p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.