Nurk sa for siden:
Jeg bruker mye Splenda og Natreen (både pulver og flytende), men ser mange sverger til Sukrin. Hvorfor det?
Og hvilket syns du er best å bake med - og har best smak?
Bare nysgjerrig ;)
Nurk sa for siden:
Jeg bruker mye Splenda og Natreen (både pulver og flytende), men ser mange sverger til Sukrin. Hvorfor det?
Og hvilket syns du er best å bake med - og har best smak?
Bare nysgjerrig ;)
Gracella sa for siden:
Splenda har best smak og på en god nr 2 kommer sukrin. Sistnevnte har en litt "kald" bismak, men det er godt i enkelte sammenhenger. Den løser seg ikke så godt opp heller, så man får litt knasefølelse - som jeg også kan like ;)
Gracella sa for siden:
Nå så jeg at du spør om hvilket som er best å bake med... Bruker det som står i oppskriften, men splenda er nok favoritten pga smak og konsistens
Sisteinnsats sa for siden:
Splenda er favoritten her. Jeg bruker Sukrin også, men mest hvis ungene også skal få smake. Selv er jeg ikke spesielt glad i ettersmaken på Sukrin..
kamp sa for siden:
Sukrin i små mengder til lav karbo folket.
Honning til meg i miniatyr mengder.
Fordi jeg tror ikke de andre alternativene er så trygge som myndighetene vil ha det til. Spesielt ikke aspartam.
Bonitta sa for siden:
Jeg bruker kun sukrin. Synes smak og konsistens minner om vanlig sukker, så jeg har ikke engang vurdert å teste noen av de andre :o
nonta sa for siden:
Jeg bruker sukrin, det er et naturlig søtstoff. Er redd jeg får dekket kvota av kunstige ulumskheter gjennom min "gode venn" pepsi max. Har stevia i hus, men det synes jeg er umulig å bruke, blir bittert med en gang...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.