< Tilbake til oversikten

Ein negativ stix = ute av ketose?

labaline sa for siden:

Eg har vore i ketose i 6 veker, men no fekk eg plutseleg negativ stix. Åt litt suppe hjå naboen, det var bittelitt tomatpure oppi og litt gulrot. Trudde ikkje det skulle ha noko å seia, då eg ikkje har ete karbohydrat før det i dag. Er det slik at eg då er ute av ketose? Eller kan eg ha fått ein negativ stix sjølv om eg framleis er der? Kjenner meg på ingen måte anleis enn i går :confused:

~Hilla~ sa for siden:

Kan det ha vært bittelitt sukker i tomatsuppen? Og gulerot inneholder vell rimelig masse karbohydrater da?!:( Jeg fikk en negtiv stix etter å ha spist noe jeg ikke så inneholdt sukker, men jeg kom fort inn i ketose igjenn. Dagen etter var stixen lilla:)

Matgud sa for siden:

Du kan få negativt utslag etter måltid, det sises at du skal ta stix 2 timer etter sist måltid på kvelden. har jeg hørt:P

labaline sa for siden:

Takk, rekna med det var litt sukker i tomatpureen, ja, men sidan det var brukt så lite, så tok eg sjansen :cool: Gulrøttene styrte eg stort sett unna. Har ete det ein gong før og det gjekk bra, så det var sikkert kombinasjonen ;)
Tok ein stix i kveld og den var svakt rosa, så då har det nok gått greit likevel :)
Takk for svar!

nellie sa for siden:

Det som vises på sticken er ikke hva som skjer i kroppen din akkurat NÅ, men hva som skjer i urina.. Så du er sikkert tilbake i ketose allerede:) Ikke noe å tenke på.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.