< Tilbake til oversikten

Kjøpe kosttilskudd i Sverige

mam sa for siden:

Hei, jeg er en gammel bruker. Men har ikke vært inne og postet her på 2 år (minst!) :eek:

Kort versjon av innlegget: Hva lønner det seg å kjøpe av kosttilskudd i Sverige? Tenker da på både styrke og pris. Jeg vet at Vitamin D3 og Bkompleks var solgt i mye høyere styrker i Sverige for noen år siden. Jeg vet ikke om Norge har endret reglene de senere årene.

Hva med å handle fra nettbutikk? www.shopping4net.com/no/Helsekost/Vitaminer/A-D-E-K/Vitamin-D3-Baettre-Haelsa.htm
Vil dette kosttilskuddet bli stoppet i tollen?

Det har vært noen tøffe år, jeg har hatt mye stress og kostholdet har gått rett vest. Vekta har dessverre også gått rett opp. Jeg bruker medisin mot lavt stoffskifte, og har vært så utafor og desorientert at jeg har glemt å ta medisiner flere ganger.

Jeg skal prøve å ta tak i livssituasjonen og prøve å snu denne dårlige utviklingen. Første steg var å komme til lege og ta nye blodprøver. De viste at stoffskiftet var for lavt. Jeg er satt på opptrapping av medisiner og skal på ny kontroll on 6 uker.

Men de dårlige matvanene jeg har hatt har nok sendt vitamin og mineralverdiene mine på bånn også. Jeg fikk bare tatt ferritinverdier sammen med stoffskifteprøvene, og de viser at jeg har for lite jern også.

Derfor skal jeg kjøpe slike "ukedosetter" hvor man kan legge medisiner for hver ukedag klart, og ha stoffskiftemedisiner og kosttilskudd klart. Slik bør jeg klare å ta de og ikke glemme det. Herregud, jeg har flere år gamle kosttilskudd i skapet som jeg bare måtte kaste! Jeg har kjøpt det men glemt å ta de.

Når jeg har fått medisin og kosttilskudd rutinene på plass, skal jeg prøve å endre kostholdet igjen. Ett steg av gangen! :)

Cessie sa for siden:

Kaster meg på her og håper på svar. Skal til Sverige snart og da hadde det vært greit å benytte sjansen til å handle inn det man trenger.

Atir sa for siden:

Jeg bestiller fra shopping4net og får pakken i postkassen 2 dager etter jeg har sendt bestillingen. Aldri hendt at det har vært noe problem. Hvis pakken er for stor for postkassen henter du den på ditt nærmeste postkontor.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.