< Tilbake til oversikten

Sodastream

Belin sa for siden:

Er det noen her som bruker dette hjemme?

Har innmari lyst til å kjøpe en, og syns heller ikke prisen var så avskrekkende. Verken på maskinen eller smakene.
Ser de også har lansert Clear, altså smaker kun tilsatt fruktose.
Hvordan var dette med fruktose igjen? Ikke bra??

Jeg sliter med å få i meg nok vann ettersom jeg syns det smaker kjedelig. Hjelper ikke med sitron eller noe oppi, det er bare kjedelig.
Så jeg øynet et lite håp i den maskinen her...

Her står det litt om Clear, men finner ikke noe næringsinnhold på sidene deres:
www.sodastream.no/nn/syrups

Belin sa for siden:

Det er vel kanskje bedre å holde seg til de sukkerfrie variantene deres, de gangene man skal ha smak i vannet...

manne sa for siden:

Vi har SodaStreamer, men bruker ikke essensene man får kjøpt...istedet bruker vi FunLightSaft... :)

Belin sa for siden:

Aha! Det funker jo også fint! :)

Furine sa for siden:

Kjøpte ei slik SodaStream maskin for eit par veker sidan, fordi sambuaren min drikk berre vatn med bobler i, som gjer at vi har ganske store mengder plastsøppel. Synest det fungerer glimrande, men har berre dei smakane som er sukkerfrie, har ikkje testa dei med fruktose. Drikk mest berre vatn sjølv, synest det blir for søtt med desse smakane. Men sambu meiner zero-colaen er bra.
Fruktose er vel ikkje heilt heldig, nei.

Zillah sa for siden:

Eg lagde ein del ingefærøl med brusmaskina i fjor, den gongen eg framleis var komfortabel med bruk av fruktose. Eg elskar ingefær (og sunt er det jo også)! Eg skal eksperimentere meir no i sommar og poste oppskrift viss det blir vellykka (med mindre gemalen tar med seg brusmaskina når han flyttar).

Forøvrig fins det i Sverige ein FunLight variant spesielt utvikla for bruk i kullsyredrikkar (altså ikkje som saft blanda med vatn) - vi kjøpte lemon/pomelo-smak i fjor sommar. Saft går greit å bruke, men ettersom boblevatn er litt meire surt enn vanleg vatn, blir smaken litt annleis.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.