Catwoman sa for siden:
Hmm....... Gått ned 2 kg siste uke jeg.
Nyforelska + Ketolysekur = Lykkelig Hege:love:
Catwoman sa for siden:
Hmm....... Gått ned 2 kg siste uke jeg.
Nyforelska + Ketolysekur = Lykkelig Hege:love:
Matgud sa for siden:
Flink du er:D
Borghild sa for siden:
:heia:
StegforSteg sa for siden:
:heia:
SnartGudinna? sa for siden:
Kjempeflott:heia:
65kgmamma=perfekt sa for siden:
Flott :heia:
Labomba sa for siden:
Åh så deilig. Både å være forelsket og ha gått ned :D
Grattis. :p
GunnarV sa for siden:
Her går det unna sånn at jeg nesten blir skremt! Joda, jeg er absolutt newbie. Jeg startet min første slankekur for nøyaktig en uke siden, da alarmklokkene på badevekta hylte over å ha nådd 120. Tallet er høyt da jeg selv er 186 og normalbygget. Jeg er 45 år, og er stort sett tastatur-rytter dog med bæretillatelse til både hammer, spade og murbøtte. (Husbygger)
Etter en uke fra jeg startet ketolysekuren, har jeg gått ned til 114,1 kg! Nå tror jeg nok ikke at dette er alt fra fettforbrenning, men artig å se slike resultater på vekta. -Men kan så mye være helt bra?
Photobscura sa for siden:
De med høy vekt samler naturlig nok mer vann, så en stor del av dette er nok vann, altså, så jeg tror ikke du behøver å bekymre deg for at du kommer til å gå ned seks kg i uka framover. Men gratts med pangstart, det må jo være utrolig motiverende!
GunnarV sa for siden:
Yupp! Enda en grunn for å holde hodet oppe!
sistegang sa for siden:
Jeg hadde og et enormt vekttap de første ukene, nå ligger jeg på + - 1 kg i uka. Og livet er herlig, jeg spiser mye god mat og syns ikke at jeg forsaker noe.
Zuma sa for siden:
Fantastisk! :D :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.