< Tilbake til oversikten

Ketolyse-treff!?

Matgud sa for siden:

Er det noe som er aktuelt? Sånn, etterhvert når vi har blitt bedre kjent:P hehehe :D

Forresten, Mange trøndere eller Sørlendinger (Arendal) Her?

loone sa for siden:

Hva med en uke til syden for å feire alle våre nye freshe kropper:D

Matgud sa for siden:

Ja loone, det hadde vært no du! Hvor ble du av på facert?

loone sa for siden:

Bikkja begynte å jage katta til naboen, så det blei litt rabalder her:p
Du var ikke på mer når jeg kom tilbake. Hehe

Photobscura sa for siden:

Vi pleier å ha lavkarbo-treff i Oslo flere ganger i året, alltid meget vellykket :D

Matgud sa for siden:

Ja så det skal være den 25:) Er i Oslo selv da faktisk. Men kjenner jo ikke noen av dem som skal der:P

Kitt sa for siden:

Det er da ikke noe hinder!;)
De fleste av oss kjente ikke noen første gangen vi dukket opp!!!:eek:

Jeg meldte meg først på et treff jeg "glemte", men gikk på det neste. Maken til varm velkomst og masse hyggelige mennesker skal man faktisk lete lenge etter, tror jeg!:love::snill::hearts:

Bare kom den 25. du. Lover at vi skal spise grillmat, ikke deg!:lol:

Matgud sa for siden:

Jeg er ikke i oslo før klokken 21.30. Så blir litt sent, og jeg skal bo hos ei venninne som henter meg på terminalen da. Men kanskje neste gang:D:D:D:D

Zillah sa for siden:

Hadde vært artig å hatt litt lavkarbo-treff andre steder i verden etter kvart, faktisk :)
Ketolytikere i M&R foren eder!

caramba sa for siden:

Treff er gøy, skjønt jeg har ikke vært på ketolyse/lavkarbotreff før. Noen i Nord - Trøndelag som vil treffes? For eksempel under Steinkjerfestivalen?

Matgud sa for siden:

Går jo ann å møtes i de største byene :) Feks, Bergen, Kristiansand, Oslo, Trondheim, Stavanger....

Aner ikke jeg, kan jo alltids dra til Oslo,men er litt langt;)

Photobscura sa for siden:

Nå vet jeg at dette er ketolyse-delen av forumet, men om dere skal ha treff er det jo dumt å bare begrense dere til de som går på Ketolyse, da ;). Bare en tanke! Forumet omfavner jo alle lavkarboretnnger, og the more the merrier :).

Matgud sa for siden:

Alle er velkomne:D

Chiquita sa for siden:

Nord-Trønder her også (som bor i sørdelen av fylket)

EmilyB sa for siden:

Jeg kjenner heller ikke noen som skal, men jeg biter sjenertheten i meg og kommer. Jeg tror det er mange som har det sånn.

Kitt sa for siden:

Vi skal nok ikke spise opp deg heller!;):D:snill:

Hevingen sa for siden:

Det er litt morsomt, det å møte folk fra forum-verdenen. Selv tror jeg ikke jeg har mulighet til å komme. Er så mye farting for tida. Kan være min kjære syns det er nok etterhvert.

Kitt sa for siden:

Men din kjære må jo syns at et LK- treff er en smrt invistering???
Tenk så mye det betyr for å holde motivasjonen oppe!:heia:

Jeg har (takket være røykeslutt:() gått opp alt jeg gikk ned siden jeg ble medlem her, men hadde nok lagt på meg masse, mye mer om jeg ikke hadde hatt denne gjengen å forholde meg til! Både her inne og IRL!:love::klem::suss::hearts:

Matgud sa for siden:

åja, jeg røyker ikke fast. Det har jeg sluttet med, men MÅ ha røyk til alkoholer!:eek: Godt jeg drikker skjeldent:P

Shooterr sa for siden:

Matgud sa for siden:

[quote=Shooterr;893358]

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.