HP sa for siden:
Det er ikke til å unngå å legge merke til at endel av dere har veldig lange signaturer. Mange bare med luft i. Kansje det vil være en ide å slanke dem litt?
Skriv her hvis dere trenger hjelp. :)
HP sa for siden:
Det er ikke til å unngå å legge merke til at endel av dere har veldig lange signaturer. Mange bare med luft i. Kansje det vil være en ide å slanke dem litt?
Skriv her hvis dere trenger hjelp. :)
HP sa for siden:
Dytter litt i denne :)
des65 sa for siden:
Det blir litt luft mellom disse tickerne uansett, selv om de er helt inntil navnet mitt når jeg lager signaturen.
HP sa for siden:
Hvis du klikker dette ikonet oppe til høyre i redigeringsvinduet: Så kan du bytte tekstredigeringen til kodevisning. Da ser du raskt hva som gjør dette.
Rundt tickeren skal det bare stå igjen [ img]bildeadresse[/img ] (uten mellomrommene)
des65 sa for siden:
Se der ja! Ble ikke det bra da!
Iset sa for siden:
Hæh? Jeg må ha sånt inn med 4 teskjeer jeg... Lat som om du snakker til en treåring med en halv hjerne, så kanskje jeg skjønner det. :eek:
Altså, dette skjønner jeg jo:
Jeg går inn på kontrollpanel og signatur. Så trykker jeg på det der tegnet slik at det blir koder istedetfor "tegning" i signaturen der, men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med alle tegnene.
Summer sa for siden:
Kjempebra. :ja:HP sa for siden:
Rundt tickeren skal det bare stå igjen [ img]bildeadresse[/img ] (uten mellomrommene).
HP sa for siden:
nøtta sa for siden:
oj ja dette må jeg også ha inn med teskje ... har jeg for lang signatur ??? kan godt slanke den litt ??? sikkert mye lettere enn å slanke meg hihi ....
HP sa for siden:
Din er helt fin. :)
Oppfordringen ligger her fordi mange har signaturer som er mye større enn innleggene de pleier å skrive, og fordi mye av signaturen er luft - grunnet rester etter oppdaterte tickere.
Oppfordringen er her også for at vi skal slippe å innføre regler på dette med signatur. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.