< Tilbake til oversikten

Hei på dere!

Kikkin sa for siden:

Nå skal jeg begynne på Eurodietten jeg også.
Har akkurat vært inne og bestilt startpakken.
Hvor lang tid tar det før produktene kommer, noen som vet?

Jeg gleder meg til å prøve ut dette altså! :)

Tutte sa for siden:

Heisann ! Velkommen hit :) Det står vel 2-3 dager til levering når en bestiller mener jeg, men forrige gang tok det vel noe lenger tid her mener jeg å huske. Tipper nok du har de torsdag eller fredag ! :)

Hadde vært gøy hvis du hev deg med på Fase 1 tråden, tror jeg er ganske alene om å være i Fase 1 nå, men det er heldigvis mange snille og hyggelige mennesker her inne som titter innom i den tråden også ! :) Jeg er begynt på min 3. uke i Fase 1 nå, så er bare ca 2 uker til jeg skal over i Fase 2 ! Håper du vil trives både her inne, og på kuren ! Lykke til :)

Kikkin sa for siden:

Jeg skal nok hive meg på den tråden når jeg kommer igang med fase 1!
Jeg skal være 18 dager i fase 1...

Tutte sa for siden:

Okey, jeg skal være 30 dager i fase 1 ! Håper det ikke tar så lang tid før produktene dine kommer, slik at du får kommet i gang ! Tvi tiv !

Pearl sa for siden:

Velkommen hit Kikkin. Her er det en god heiagjeng. :heia:

Sola 55 sa for siden:

;)Hei ! Er du kommet i gang???
Jeg er ferdig med de to første ukene, mye en liker/ikke liker, men slik er det vell med smaken;):p

Lykke til, hører gjerne hvordan det går med deg, fint å dele erfaringer :):)

Kikkin sa for siden:

Jeg begynte igår, så har ikke prøvd ut så mye enda...

Tutte sa for siden:

Så flott du er kommet i gang ! :) Håper det går bra med deg ! :)

Sola 55 sa for siden:

:)Så hvordan smakte det? Ble du mett?

Kikkin sa for siden:

Hmmm... noe smaker IKKE godt, men andre smaker forteffelig!
Var veldig sulten de første to dagene, men det er bedre nå!

Tutte sa for siden:

Jeg var også endel sulten de første dagene, men nå sliter jeg nesten med å klare å få i meg alle 5 måltidene ! :) Har også mine desiderte favoritter, men heldigvis kun noen helt få produlter som jeg absolutt ikke klarer å få ned ! :)

Grubbeline sa for siden:

Et lite tips nå i sommervarmen er å lage milkshake av browniesmixen, cappuchino, jordbærdesserten m.m. Deilig med et kjapt "måltid" noen ganger.
Neste ting som skal testes er vaniljemilkshake, og om det er mulig å lage is av noen av produktene...

Tutte sa for siden:

Oh, dette hørtes jo spennede ut ! Det må jeg prøve ! :) Hold oss oppdatert på hvordan det går med vaniljemilkshake og is da ! :)

Grubbeline sa for siden:

Skal bli Tutte! ;)
Har gått såpass lenge på denne dietten, at jeg må være litt kreativ for ikke å bli helt matlei. Men det funker som ei kule da!
Krydder er alfa og omega for meg... Masse karri i osteomeletten og kyllingsuppa, kanel og kardemumme i pannekakene (som forresten ikke blir vellykkede muffins :_oppgitt:) osv. Heldigvis inneholder alle fase-trådene her mange gode tips og erfaringer, så vi slipper å finne ut alt selv!

Tutte sa for siden:

Ja, det er utrolig god hjelp i at andre har lagt ut mange gode tips i trådene her ! Pannekake med kardemomme er jo kjempegodt ! :) Jeg rekner også med at jeg blir værende på denne dietten en stund, så da kommer det VELDIG godt med, men gode tips til variering, så ikke hver dag blir lik ! :) Har du funnet ut noe lurt som gjør grønnsakssuppen mulig å få i seg...sliter virkelig med den per dags dato altså :(

Pearl sa for siden:

Jeg greier å få ned alle produktene utenom grønnsakssuppen. Det er bare ikke mulig. :mad:

Sola 55 sa for siden:

Nabolaget har koset seg med Rømmegrøt(som jeg laget) plus spekemat, vin, øl ol. Jeg laget meg en deser. Har trekt inn i varmen og koser meg med vann og søyanøtter. Og vet dere hva, dette gjorde meg ingen ting, hyggeligt selskap var nokk for meg i kveld:) I morgen er det bryllup og oppstar av fase to :)

Sola 55 sa for siden:

[quote][/quote]Tror jeg må ha gått i en "fedontåke" i går, bryllupe er jo ikke før fredag og lørdag! Siden oppstart for 21 dager siden har jeg hatt en reduksjon på 5,5 kg og må si meg svært fornøyd. Skal en oppsumere all posematen: den er ikke værst, og klart en har favoritter. [u][/u]

Popp sa for siden:

Pannekakene kan heller ikke lages i vaffeljernet heller :rolleyes:

Sola 55 sa for siden:

Jeg anbefaler grønsalsuppe med finhakket grønsaker vi kan spise oppi, lettkokte. Da blir det litt mere å tygge på.:)

Sola 55 sa for siden:

:rolleyes:Er litt "grønn" hvordan lager dere den flotte kurven med vekt, eller bmi, eller hva det nå er?;)

Sola 55 sa for siden:

:):D:):D Jeg fikk det til :D:)

Pearl sa for siden:

Se her. Du er jo godt igang allerede. :)

Sola 55 sa for siden:

Takk. Utfordringen er bryllup i dag og i morgen :D

Pearl sa for siden:

Hvordan gikk bryllupene?

Sola 55 sa for siden:

Takk Utfordringen blir når jeg skal justere kurven :)

Pearl sa for siden:

Det er ikke så vanskelig. Du bare trykker på Tickeren din, så på oppdater vektdata. Når du har gjort det trykker du next, så er du ferdig.

Sola 55 sa for siden:

Hei
Vil prøve det til uka. Jo bryluppe gikk strålende. Det var jo mye sjampanje å jorbær:mad: Greide å stå over, hade et glass hvit til forrett å alle talene der, og et gl rødt til hovedrett og talene der. sto over deseren og deservinen, så på kakene. så takk bra

Pearl sa for siden:

Så flink du var som greide å holde deg unna både jordbær og det som verre er. :lol:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.