< Tilbake til oversikten

Opp i vekt

GKS sa for siden:

Hvorfor går jeg opp i vekt????:confused:

Har på 2 dager gått opp 1 kilo...:confused:
Jeg er i ketose men plutselig begynner vekta å stige... :eek:

Trulte67 sa for siden:

det skjer innimellom, men ta det rolig, vekta tikker nedover igjen snart :)

Husk å drikke nok!

Gerd sa for siden:

-mens, eggløsning,stress,dårlig søvn, for lite mat, for mye mat, for lite vann, for lite fett, hormoner, salt mat,søtstoff, osv osv osv.... Mulighetene er mange. ;)

Hhva eksakt har du spist og drukket? :)
Og finn ut ev. om du har spist/drukket noe forskjellig fra da du går ned i vekt.

GKS sa for siden:

Vann får jeg mer enn nok av tror jeg...ligger på rundt 3 liter pr dag

Hm... kanskje jeg har spist for lite i helga, da lunchen ble droppet degge dagene pga farting hit og dit... og kveldsmaten på lørdag ble kanskje i minste laget... :o

Veggpryd sa for siden:

Gravid? :p EN kilo opp på to dager er vel ganske vanlig? Vekten vingler to kilo pluss/minus hos meg hele tiden.

GKS sa for siden:

Hehe nei er ikke gravid. Fødte verdens vakreste jente til verden i desember, så tror jeg venter litt. Hadde et tungt svangerskap og en knallhard fødsel så tror jeg drøyer med neste runde med ca 2 år. ;)

Matgud sa for siden:

Merkelig med vekta, derfor burde man bare veie seg 1 gang i uka....:p

Sulli sa for siden:

Jeg har det på samme måte.
Har spist lite karbohydrater de to siste ukene (virkelig vært nøye. Ingen brød, ris, pasta. Heller ikke noe godteri eller frukt) Alikevell har jeg gått opp 3 kg. Det var trist. Jeg hadde håpet på ned 3 kg!

Matgud sa for siden:

Du får skrive her hva du har spist, så kan vi analysere:)

LiMe sa for siden:

Det kan være vann, ganske vanlig at vekta varierer i løpet av uka.

Camz sa for siden:

Er egentlig litt uenig i det, for tenk om den ene dagen du velger å veie er akkurat den dagen kroppen velger å tviholde på f.eks en kilo vann. Da blir man kanskje kjempeskuffet og tror ikke man har nedgang, også er man bare litt uheldig med veiedagen ;)

¤Lene¤ sa for siden:

Jeg har det akkurat på samme måte nå, og føler meg skikkelig dritt rett og slett. Vekt på fredag var 80,6 og i dag var den 82,3 :mad: Men jeg får nok i meg for lite mat og for lite fett tror jeg. Føler ikke at noenting smaker om dagen :o
Krysser fingrene for at det løsner for oss snart :)

Matgud sa for siden:

Jeg mente at det er bedre å veie seg 1 gang enn 10 ganger om dagen;)
blir enda mer gal om du skal veie deg hver time!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.