binia sa for siden:
jeg kjøpte en pakke i dag. Det er bare 2,7 karbohydrater i en skive. Var jo utrolig god. Denne er vel "lovlig" i lavkarbo-kostholdet? :D
binia sa for siden:
jeg kjøpte en pakke i dag. Det er bare 2,7 karbohydrater i en skive. Var jo utrolig god. Denne er vel "lovlig" i lavkarbo-kostholdet? :D
Photobscura sa for siden:
Joda, det er den jo, men prøv å begrens inntaket. Om jeg spiser for mange av dem stopper både vekta opp, og magen oppfører seg underlig.
Trulte67 sa for siden:
Spiser en eller to pr dag, --- fantastisk!!
fetasnack sa for siden:
jeg har også nylig oppdaget disse og de inngår nå i min daglige frokost-rutine dvs. en stor boks makrellitomat (kun filèt) fordelt på 3 stykker. fun fact. 3 slike utgjør 1stk. husman knekkebrød hva karbohydrater angår.
Imp sa for siden:
Jeg pleier å ha en pakke stående som nødproviant, når jeg må ha noe kjapt og ikke har noe annet. Det funker, og ungene liker det også. :)
<insert_scary_name_here> sa for siden:
Kjempegode, men desverre partystopper for meg - i likhet med andre brøderstatninger... :(
TrillTrall sa for siden:
Jeg liker bedre ryvita, de inneholder riktignok dobbelt så mye karbo, men til gjengeld er de dobbelt så store. ;) Og ikke så harde som fiberrik. Spiser gjerne 3 sånne med masse makrell i tomat til frokost! Er ikke i ketose jeg da så jeg er ikke sååå blånøye på karbene.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.