ikt-78 sa for siden:
Hei
jeg har nylig begynt på lavkarbo diett og lurte på om man kan kombinere det med Ribose? Lurte også på hvordan Ribose virker? Håper noen kan hjelpe meg..
ikt-78 sa for siden:
Hei
jeg har nylig begynt på lavkarbo diett og lurte på om man kan kombinere det med Ribose? Lurte også på hvordan Ribose virker? Håper noen kan hjelpe meg..
Maja sa for siden:
Det lurer jeg også på. Jeg har ME og ribose inngår i et kosttilskuddsregime jeg har fått anbefalt.
andreasoe sa for siden:
Har lest at mange mener dette er bra..MEN.. det er mange som sier det ikke fungerer heller. Dog kanskje det fungerer bedre for oss i ketose.
Man skal også bruke kreatin når man tar ribose, da ribose forsterker virkningen.
ribose hjelper for mer ytelse og restitusjon etter trening (og skal taes etter?)
ikt-78 sa for siden:
Tusen takk for svar. Har startet med ribose og føler faktisk at det hjelper i fht treningseffekt. Men om det er psykisk eller endelig effekten av langvarig trening er jeg usikker på.. Men bør nok kanskje ta kreatin i tillegg forstår jeg:-)
Bulldog sa for siden:
Det skader sikkert ikke, men jeg hadde heller brukt pengene på mat.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.