Har så lyst til å begynne på det mens jeg går på lavkarbo.. kanskje det kan forhindre i at jeg får så mye hengehud.. Har prøvd det et par ganger, men det er jo så sinnsykt dyrt!! Noen som har testet det og kan anbefale det? er det virkelig verdt sine penger??
Jeg har brukt Bailine før. Tre ganger. Jeg vil allikevel ikke anbefale det annet enn hvis du har disse pengene liggende og slenge og ikke klarer å finne på NOE annet å bruke dem på.... Ikke fordi det ikke fungerer - men fordi jeg tror at når du tar et bevisst valg om kostholds- og livsstilsomlegging, så hører AKTIV trening med i bildet. Ikke PASSIV trening som Bailine jo egentlig er...
[color=navy][/color]
Vet ikke om jeg klarer å forklare det på en annen måte jeg.....
[color=navy][/color]
:klem:
Okey.. det forstår jeg... har kjøpt meg en sånn airwalker av ei venninne men har ikke fått hentet den enda (vi hakke stor nok bil, så må låne bil for å hente'n :eek: ) og så prøver jeg å gå turer også.. men ned en liten en på 4 mnd og rester av bekkenløsning så er ikke ting alltid så greit da ser du :mad: derfor jeg lurte bare ;)
Hei Tonje,
jeg har endel timer på Bailine benken. Det virker, det kan jeg ihvertfall garantere deg:ja:
Jeg valgte Bailine fordi det tidsmessig passet bra inn. Tar det som regel i lunsjen. Er kjempefornøyd med resultatene. MEN det er som nevnt her ganske dyrt.
Hvis du plages med bekkenløsninger ved spesielle bevegelser, er jo Bailine et godt alternativ. Der får du jo trenet musklene på en passiv måte......
Alt er jo smak og behag - er jo ikke veldig godt:)
Jeg prøvde noen behandlinger for ca 6 år siden. Prøvde mest for å slippe belastning på enkelte ledd ved trening. Og for å se om det virket på "daukjøtt og celulitter"...
Husker ikke om det hjalp og ga meg etter noen behandlinger, da jeg synes det var direkte plagsomt og ubehagelig.....uansett hvilken styrke jeg satte det på:cool: Tenker ...jo det hjalp visst litt på cm....:p
At det hjelper er det ingen tvil om - men det jeg prøvde å si i det forrige innlegget mitt (som jeg ser at jeg kanskje ikke akkurat var så fryktelig flink til å få frem fsjempli.. :rodme: ) er at det koster mye penger, og resultatene avhenger av at man følger opp med behandlinger og egentrening over lang tid. Skulle gjerne ha hatt muligheten til å tatt masse sånne behandlinger og andre behandlinger også - for det er jo behagelig å bli "stelt litt med" da. Men er nok enig med Anne..... syns det gjorde vondt jeg.... Ikke før jeg fikk barn - da gikk det greit. Men siste omgang jeg hadde med behandlinger (ca. ett år siden tenker jeg) så gjorde det veldig vondt. Særlig på magen - der jeg trengte det mest...
prøvde det for mange år siden jeg også, før jeg fikk barn.. kanskje det er værre nå da!!??? Noen som vet prisen på en time?? jeg tror ikke jeg kommer til å gå dit, for det er jo som sagt innmari dyrt (og så går jeg på babysvømming som ikke akkurat er så billig det heller...) men spørsmålet var egentlig om det er verdt pengene sine,eller om man ikke får ønsket resultat for SÅÅ mange penger.. Husker da jeg tok det sist (det er 10 år siden, og jeg bodde hjemme hos mamma, så var mamma som betalte det for at vi dro dit sammen) men da fikk jeg mindre cm mål ihverfall, enda jeg var 40 kg lettere en det jeg er i dag! :eek:
Aha! Da skal jeg ihvertfall ikke prøve Bailine ...
(Photobscura og jeg snakket om det i går, og nå så jeg på "Hvem er aktive" at en bruker leste denne tråden ... som jeg aldri før har sett ... ;))
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.