Hei, begynte på lavkarbo for omtrent 9 uker siden.
Gjekk ned frå 117 til 108 på ca 4-5 veker. Siste 4+ vekene har eg ikkje gått ned eit einaste kilo, det har vore rundt 108, +-2kg.
Og dette frustrerar meg, mister mykje motivasjon av det.
Trener regelmessig, spiser lavkarbo, kanskje blitt meir karbohydrater enn det burde, i form av lavkarbobrød osv, men det blir vel utlikna av treninga etc.
er det noko sjekklista eller noko slikt eg kan undersøka, fordi eg har verkeleg lyst å komma meg under 100kg :)
Det første som slår meg er brødet. Kanskje kutte det. (det sier jeg fordi jeg, personlig, går ikke ned i vekt viss jeg spiser brøderstatninger)
Eller så må du kanskje rett å slett notere deg allt du spiser og drikker, og regne litt vedr. karber. :ja:
:rolleyes: hm sier du det gerd ? - brødet , hm får kanskje prøve uten en uke da..... tenkte det var lurt jeg vettu for å få i meg nok kalorier. Men det skal sannelig prøves . ( jeg går kun ned ca 200 g i uka nå om jeg ikke står rolig da :o og det er lite med hensyn til att jeg veier 100 kg!)
men jeg prøver så får vi se
:) takk for tips
:lesebok:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.