< Tilbake til oversikten

Hei Hei

kiril sa for siden:

Da er jeg tilbake igjen etter et langt opphold og masse kg på :)
jeg er mer motivert enn noen sinne, savner hverken brus eller lade ;) og livet føles bare herlig :):):):) begynte for ca en uke siden kansje rundt 8 dager og har gått ned hvertfall 4 kg :D

SiTron sa for siden:

Så flott!!!! Det er om å gjøre å ikke gi seg, men hente seg inn igjen og komme seg på`n igjen :) STÅ PÅ!!!!

Pangolina sa for siden:

Så utrolig bra vekt tap! Jeg har min første veie dag på mandag. Har snik veiet meg og har gått ned 3 kilo allerede.:eek:

Det er jo litt rart at mann kan spise så mye godt og være god og mett, og allikevel rase ned i vekt

Blir spennende å se hva neste ukes vekttap blir, selv om mann ikke kan forvente samme tempo;)

God helg!

kiril sa for siden:

takker :):)
vekten var enda lenger nede når jeg veide meg i morges :):) men tror jeg må finne meg en veie dag jeg også ,kansje jeg henger meg på mandag veierene

Hevingen sa for siden:

Det er morsomt når vekta går ned. Men den varierer gjerne i løpet av uka, så det er nok greit med fast veiedag. Selv om jeg ikke er like flink til å holde meg til samme dag. Blir noen mellomveiinger, for å si det sånn.

kiril sa for siden:

ja, jeg husker fra sist at jeg klarte ikke vente med å se hehe men nå må jeg bli sterk hehe

Hevingen sa for siden:

Stå på!! Sammen er vi sterke ;) Vi dør jo ikke akkurat av å veie oss oftere enn en gang i uka. Men vi må passe på så vi ikke setter for mye fokus på hver dags vekt. Jeg for min del går mer inn i cm enn ned i vekt. Så jeg må fokusere der, ellers virker det jo håpløst.

Sukkerfri sa for siden:

Hei..

Gratulerer med flott resultat..
Jeg har lest mange innlegg her inne om hvordan dere går ned så mye på så kort tid.. Har selv fulgt lchf i 4 knappe 4 mnd nå og har gått ned ca 12 kg. Er kjempefornøyd men nå har jeg stått stille en god stund og jeg blir gal av det.. Hva er det dere spiser eg? Lurer litt på hvor stor forskjell det er!! Hva skal jeg gjøre for å komme videre? Har ikke hastverk egentlig og har hele tiden tenkt at det får ta den tiden det tar men må si jeg er litt misunnelig på dere som går ned mye på kort tid.. Da lurer jo jeg på hva dere gjør annerledes!!

kiril sa for siden:

hei hei

jeg spiser som regel egg til frokost med ett eller annet oppi(løk eller sopp) og agurk vedsiden av, av og til blir det lunch og da spiser jeg salat med kokt egg og middagen pleier og være med litt grønt, kjøtt/kylling og stekte grønnsaker til, eller smørdampede brokoli eller blomkål stappe....jeg kommer meg nok ikke opp i 15 karbs om dagen sliter litt med apetitten...har vært litt slapp og spist en del sukkerfri sjokolade, den med 2 karbs i og erstattet måltid med atkins barer når jeg har vært ute...
men må være flinkere nå

Hevingen sa for siden:

Det er også en del tråder om å stå stille. Så ikke gi opp. Kanskje du må telle over antall karber, eller drikke mer eller andre ting. Det står en del tråder om dette også. Så ved å lese litt der blir man ikke så lett motløs.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.