Catwoman sa for siden:
Har helt siden jeg fødte min sønn hatt ett "forklè".. Det blir jo ikke mindre nå, er det noen som vet hvilken grense man må være på for å få operasjon dekket?
Catwoman sa for siden:
Har helt siden jeg fødte min sønn hatt ett "forklè".. Det blir jo ikke mindre nå, er det noen som vet hvilken grense man må være på for å få operasjon dekket?
Matgud sa for siden:
JEg har laget en tråd der det står litt om det...
forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=34263
Torkil har og skrevet:)
Catwoman sa for siden:
Så ikke den jeg gitt..:o
Takk for svar, da skal jeg sjekke ut litt mer med fastlege!
Lullen sa for siden:
Jeg fikk innvilget full bukplastikk på Colosseumklinikken i Oslo for to år siden på Rikstrygdeverkets regning!
Etter tre svangerksap med vektøkning/nedgang på 20 kg hver gang gjorde at magen min hang som et forkle over musa.. + at jeg hadde litt kløe/klam/lukt under henget. Navelen forsvant inn i hud/fettet. Tipper mitt heng var 3-4 cm.
Har ikke angret en dag på at jeg tok denne operasjonen :D
Selv et stort arr fra hofte til hofte syns jeg det er verdt. Det er jo under trusa/bikinien uansett og utenom det er det stortsett bare mannen som ser resten :rolleyes:
Utrolig herlig at jeg ikke trenger å kjøpe bukser som er 2 str for store sånn at magen får plass nedi buksa..
De fleste anbefaler å ha unnagjort de svangerskapene man planlegger, før en slik bukplastikk.
(jeg har bilder fra tiden rundt operasjonen min hvis du vil se på heng,resultat osv)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.