< Tilbake til oversikten

Tilbehør for lav karbohydrater retter?

Knarkins sa for siden:

Hei alle sammen.
Jeg spiser ting som inneholder veldig lite karbohydrater, som kylling filet, egg, salat, cottage cheese. Og har lyst å ha det sånn videre. Men, er det noen som har noen forslag til tilbehør til foreksempel en kylling filet?
Som også har veldig lite karbohydrater i seg

man kan bli litt lei salat, når man spiser det to ganger om dagen.

awacs sa for siden:

lagde meg kyllingwok i dag jeg, tok kyllingfileter som jeg skar i strimler og svidde godt i wokpanne med kryddersmør, litt hvitløk/paprika kryddersmør. og meierismør selvsagt :) Kutta litt kinakål, paprika, løk. Tok ut kyllingen fra woken når den var ferdig stekt og stekte grønnsakene, hadde oppe 2 ss med hot tacosaus, tabasco etter ønske, 2 ss kikkoman saoyasaus og krydret med salt og pepper. når grønnsakene hadd fått frest seg litt hadde jeg oppi kyllingen igjen og vendte det sammen å lot d stå å putre i 5 min. nammis :)

Knarkins sa for siden:

Høres veldig bra ut :) !
skal prøve det i morra!

Vettel sa for siden:

blomkål og brokkoli kan brukes til så mangt. Jeg liker også rosenkål, metter masse.

Blomkålris er godt, jukse potetsalat (blomkål i stede for potet) og så nettopp en oppskrift på stuet blomkål, igjen istede for potet.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.