emgra sa for siden:
Så her sitter jeg igjen foran pc'en. Her kan jeg sitte i timesvis å lese tråder. Jeg opplever sinne, glede, frustrasjon og motivasjon av å lese alt det som står her inne. Jeg er helt hekta! Synes det er superinteressant å lese hva folk driver på med! At andre også opplever de samme tunge tider som meg i ny og ne. En utrolig følelse av å høre til en plass! En plass der temaet aldri vandrer mot; "Å i går så spiste jeg iiiiingenting! Jeg veier 40kg men vil bli kvitt denne innbilte magen min!!". :wacko:
Her er det folk med ekte følelser, meninger og erfaringer!
Dette forumet er desidert min aller største motivasjon og ikke minst påminnelse! Jeg får masse gode oppskrifter som effektivt setter en stopper for drømmer om Pizzabakeren's pizza og Stratos! Jeg blir hele veien påminnet om å holde meg på den gylne sti matmessig, fordi belønningen er så stor! Å så har jeg det så kjekt her inne at jeg rett å slett glemmer å spise! Ikke slik jeg hadde det da jeg gikk på Nutrilett å telte timer og minutter til neste gang jeg kunne drikke 2dl med vemmelig skum. Der min besettelse var å planlegge hva jeg skulle spise når jeg var ferdig å slanke meg. Laget lange lister faktisk, med alt det gode jeg kunne stappe i meg! Å så var skuffelsen så stor når vekttapet gikk så utrolig treigt, for det ble bare lenger og lenger til jeg kunne spise skikkelig mat!
Nå er det ingen hysteriske utbrydd når vekta ikke går så fort ned som jeg skulle ønske, fordi jeg koser meg med den maten jeg får hver dag.
[CENTER]:DTusen takk for et kjempekjekt forum!!:D
:heia::heia::heia:
[/CENTER]