< Tilbake til oversikten

Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Benedictee sa for siden:

De fleste jeg snakker med som noengang har slanket seg, har alltid hatt en 'greie' de skal spandere på seg hvis de når målet sitt. Litt som en slags motivasjon eller klapp på skuldra. Rett og slett noe mer overfladisk enn..bedre helse, lettere gange, lykkeligere liv osv :P

Min? Jeg har ikke bestemt meg helt enda da jeg ikke vet hvordan det blir, men jeg frykter jeg må en tur på klinikk og løfte 'forhenget' enda mer da enn allerede :P

Har dere en gulrot i vente?

Photobscura sa for siden:

Hehe, for det første er det ingenting i min verden som heter ''endt diett'', denne dietten er for livet ;).
Jeg har ingen spesiell gulerot, de fine tingene jeg opplever hver dag med å bli slankere og friskere er i grunn belønning nok i seg selv. Jeg vet det høres litt hippie ut, men det er sant, altså :D.
Jeg hadde en greie med at jeg skal tatovere en sleve (dekke armen) når jeg kommer til målet, men det må i tilfelle være økonomisk gjennomførbart, og når jeg tenker over det, så er det ingen grunn til at jeg ikke skal gjøre det nå, om jeg hadde hatt råd til det.
Jeg tror nok heller guleroten er det at jeg endelig skal slippe å slanke meg, og at jeg er langt ute av fare for å bl. a rammes av diabetes og andre uhumskheter som følge av overvekt.

Uff, så fornuftig jeg høres ut :lol:.

Hevingen sa for siden:

Gulroten er for meg bare det å kunne kjøpe klær i vanlige butikker og så nyte hver dag som en freshere person. Håper at det gir økt selvfølelse å få kroppen i litt mer normalstørrelse. Men ser for meg et spa-opphold eller noe som jeg kan nyte uten å føle meg som en strandet hval på benken.

Skippy sa for siden:

Jeg er egentlig allerede fornøyd med hvordan jeg ser ut, men jeg gleder meg til det blir lettere å røre på seg. Synes det er tungt å drasse med meg mange kilo ekstra på tur, merker det godt på ganglaget at jeg har gått noe ned. Det jeg gleder meg til etter Ketolysekuren er bær, masse bær til frokost. Og å kunne spise frukt.
Det jeg gruer meg til er å føle meg sulten igjen, dårligere hud, uopplagt etter jobb. Har det så bra nå, at på en måte det gjør ikke noe om det går sakte nedover.

Frøkengiraldriopp sa for siden:

Det er mest å føle meg bedre med meg selv - å kunne være fysisk aktiv i større grad enn nå og å kunne kjøpe klær jeg har lyst på, ikke måtte ta til takke med klær som passer -

i tillegg må jeg nok ta bukplastikk - fastlegen min garanterer at mitt heng er så stort at jeg får det dekket det av rikstrygdeverket - så det er den aller største gulrota:)

Benedictee sa for siden:

Fornuftige dere er :) Er helt med på det at man like gjerne kunne gjort noe NÅ, feks en sleeve som jeg holderpå med selv. Men tenker om det er noe man aldri ville gjort nå fordi det ville..vet ikke, ikke hatt råd, ikke hatt lyst, ikke følt komfortabel. Feks dette med spa. det er en kjempebra gulrot! Kunne breie seg utover massasjebordet eller ved bassengkanten uten stress.

JEG skal spandere på meg 3 uker i Hellas neste sommer hvis jeg er 65kg by then. Og da..da skal det sprades på stranda som aldri før :) det er noe å se frem til. Var en rask uke på Kreta i Mai, og kjenner virkelig at jeg holder tilbake veldig og synes alt er ukomfortabelt og fryktelig. Og jeg eeeeelsker Hellas.

Iset sa for siden:

Min gulrot var bunad. Helt til jeg hadde nådd målet mitt og kom på at en bunad koster mer enn ei månedslønn. :lol: Så det blir ingen bunad enda, ikke på flere år.

Men jeg hadde jo en enda bedre gulrot da, og det var å bli gravid igjen. Og det ble jeg etter å ha tatt av 40 kg. Så min deilige, lille toårige sønn er verdens beste gulrot!

Anne sa for siden:

Det må være de sommerkjolene som henger i skapet mitt, som jeg kjøpte for to år siden da jeg hadde gått ned 23 kilo...Nå har jeg gått opp 9 av dem:cool: Og jobber for å komme ned igjen. Denne gangen er det verre....:mad:

Ellers så er nok Oslo's jubileumsdrakt den største gulerota, men det koster...Så må spare kroner i tillegg til karber:p

Max sa for siden:

Bedre helse, bedre kondisjon og ikke minst å kunne handle klær i normale klesbutikker. Ny garderobe trengte jeg jo, for å si det mildt..

Matgud sa for siden:

Kunne tenkt meg Silikon jeg. Vet det høres dumt ut. Evt bryst operasjon. Synes jeg har fæle brøst....

loone sa for siden:

Synes ikke det høres dumt ut i det heletatt jeg! Det er min optimale gulrot også nemlig:D
Merker at de ikke er like spretne som man skulle forvente når man såvidt har begynt å snuse på 20-åra:p

Mill sa for siden:

I agree, nye fordeler hadde vært noe, mine ser ikke UT etter opp og ned og opp og ned og opp x antall kilo, og de ser vel ikke noe bedre ut når jeg har gått ned 23 kilo til :P

Så nye brøst høres ikke dumt ut, nei!

En av mine motivasjoner er at jeg skal møte ex'en i september, og jeg har lyst til å vise at jeg ser bra ut, har det bra og nyter livet (overfladisk, jeg vet, men det var dét trådstarter ville ;)).

Benedictee sa for siden:

Nøyaktig enig, Mill :) Dårlig tid. Det er kjempebarnslig, men å vise at man er better off er en gulrot i segselv.

Mill sa for siden:

Og det er sant at jeg ER better off, men det blir liksom litt mer synlig når man har tatt av all den vekten man tok på seg i det forrige forholdet ;)

~Hilla~ sa for siden:

Min gulerot er å få bruke de gamle olabuksene mine :D graviditetskiloen + noen pga røykeslutt må av først.....

*Mali* sa for siden:

Helt klart å få på mæ dongeribuksan som ligger tålmodig å venter i skapet :D

Carisma sa for siden:

Først og fremst er jo ikke gulrot noe positivt lenger da, når man har levd lavkarbo noen år... :rolleyes:

Jeg har hatt en masse gulrøtter til alle slankeforsøkene min. SOm alltid har endt med skuffelse og at de har vært uoppnåelige, etter først å ha prøvd alle usunne hysterikurer for å komme dit. Så min premie er å slippe å stresse for å få noen premie! :ja:

Namba sa for siden:

Jeg vurderte briller, men jeg kjente at det ikke var noe jeg egentlig så frem til. Ny garderobe bestående av klær jeg liker og som ser bra ut på derimot er noe jeg ser veldig frem til, men det er ikke gjort på en dag. Å kaste buksene mine i størrelse 44 blir en kjempepremie i seg selv.:D Det gleder jeg meg nesten like mye til, men bare nesten.;) Ellers vet jeg ikke. Å spankulere rundt i mine nye klær med min nye kropp er nok den største gulroten jeg kan ha.:)

Vatti sa for siden:

Jeg har flere gulrøtter underveis i "programmet". Blant annet hårklipp med striper og farger ved -5 kg, ridekurs ved -10 kg, fleecejakke og andre mindre premier etterhvert som vekten tikker nedover.

Når jeg har nådd målet på -20 kg så har jeg lyst til å ha en skikkelig luksusdag på spa, en storby-langweekend, og i tillegg skal jeg kose meg, vise meg frem og kroe meg en kveld på byen. Jeg har ikke vært ute på over ett år fordi jeg ikke føler meg vel, så... ja, jeg planlegger å virkelig kose meg, være sosial, føle meg fin, få noen virkelig etterlengtede komplimenter... Jepp, det gjør jeg.

Bulldog sa for siden:

Heineken og Jägermeister :lol:

Matgud sa for siden:

Spennende å se hvordan kroppen min blir. Jeg synes jeg har en veldig rar fasong på magen! kan ikke tro at den skal bli noe fin!!!!!:eek:

Milla_83 sa for siden:

Min gulrot når jeg endelig oppnår "idealvekten" er å reise til en eksklusiv undertøysbutikk, bli tatt grundige mål av og få undertøy som virkelig passer, løfter og fremhever :)

I mellomtiden nøyer jeg meg med delmål som frisørbesøk, hudpleie, farge og forme bryn, deilig dusjsåpe fra Bodyshop, ny neglelakk, øyneskygge o.l.

Lava sa for siden:

Ja det vil jeg og!

Kanskje det òg ja.

Flott! det er en flott greie!

sarg sa for siden:

Helgepils :D. Utenom det så vil jeg nok spise et pastamåltid eller 2 :D

Brimstone sa for siden:

Sånn er det for meg og. Det er ikke en diett, det er en livsstil som både kropp og sjel trives så mye bedre med.

Må si jeg stussa fælt over at trådstarter skulle belønne seg med en gulrot av alle ting når h*n var ferdig. WTF liksom.

Og lo godt av meg selv da jeg skjønte at jeg hadde tolket overskrifta fullstendig feil.

Mvh hjernedau Brimstone :p

StegforSteg sa for siden:

Jeg vil ha fournarina-bukse :D

Altså jeg skal ikke slutte å leve lavkarbo, men når jeg har gått ned det jeg skal så skal jeg koste på meg jeans til 1500 spenn :heia:

Rin sa for siden:

Jeg skal nok ikke slutte å leve lavkarbo, jeg heller - men det å endelig slippe alle ekstra strenge hensyn som hører med i slankeprosessen skal bli solid belønning i seg selv. For meg betyr det å slakke litt på tøylene og kunne spise frukt/bær uten å "ødelegge", kaffedrikker med melk i, bønner og linser, kanskje til og med noen skiver brunost på nannah-vaflene :p

Ellers er jeg enig med flere andre - selve resultatene av "dietten" er all belønningen som behøves. Med alt det innebærer, fra det at det er enklere å handle klær til det å sove bedre som følge av stabilt blodsukker (og å miste den der ryggvalken) :o:p

Vettel sa for siden:

Akkurat som 157cm, gleder jeg meg til å ikke trenge og være såå streng hele tiden. Litt linser og bønner, etc.

Det å gå ned i vekt er mål nok for meg. Dessuten å passe klær som har ligget i skapet i ti års tid, hehe! (har noen fine skjørt nemlig!)

nokia90 sa for siden:

Hei!

Min "gulrot" er at jeg har fått tilbake helsen min, selvtilitten og rett og slett livsgnisten. Dette skal jeg og min kjære feire ved at vi drar til Bulgaria i sommer. En overraskelsestur til han, men er vel egentlig mest en overraskelsestur til meg:p

Georgine sa for siden:

Jeg kjenner jeg kan signere Anne. :D

Jabba sa for siden:

Enig med 157cm.....det skal bli godt å ikke være så streng hele tiden......

MorStine sa for siden:

Jeg hadde lenge ønsket meg en tattoo på korsryggen, dete lovte jeg meg selv at jeg skulle ta når jeg hadde holdt vekta ett år:) Så det var min gulrot, og den pryder ryggen min:)

Nicpins sa for siden:

Jeg fikk puppeoperasjon av Staten i fjor, etter å ha tatt av 36 kilo. :D Fra en grotesk str. GG til en kledelig liten 70 B. Det var en fin gulrot!

Nå har jeg tatt av tilsammen 40 kilo, veier 56 kg, og sliter som POKKER m å finne str 34/XS i butikkene...ikke helt etter planen, kanskje...?! :rolleyes:

Og i fjor fikk jeg ei fotografvenninne til å fotografere meg skikkelig, DET var lurt og hjalp veldig på selvbildet! Hun holdt på i to dager, og tok over 600 bilder i alle slags situasjoner, med sminke og forskjellige antrekk, portretter, helfigur, the works. Anbefales!

Minni1 sa for siden:

Min gulrot er at jeg skal handle klær. Masse klær. Unødvendig mye klær.

Nicpins sa for siden:

:D

Ja. Jeg fikk også handlet unødvendig mye klær...underveis!
Ikke bare bare å gå ned 12 størrelser i klær over tre år...så dessverre måtte det handles inn endel underveis-klær også, som selvfølgelig er alt for store nå :rolleyes:

Ja, det hadde jeg nesten glemt! Jeg har en stående avtale med ei fotografvenninne som jeg utdannet meg sammen med om å ta noen skikkelig klassiske pin up-bilder av typen semi-utfordrende! :D. Det gleder jeg meg til!

Nicpins sa for siden:

YEAY! Anbefales ja! :D VELDIG deilig for selvbildet!

anette76 sa for siden:

Min gulrot er å få nye pupper ;) Redusere og heise de litt opp...Hadde vært deilig.

Også skal jeg kjøpe meg noen skikkelig fine jeans. Made In Heaven jeans vil jeg ha :)

wevi sa for siden:

Jeg har heller ikke tenkt å slutte med lavkarbo, MEN når jeg har kommet ned til idealvekt har min bedre halvdel tenkt å sette av en hel lørdag og shoppe DUNGER med klær sammen med meg, på hans kort. ;)

Å så gleder jeg meg til å spise litt frukt og kanskje ett grovt knekkebrød i ny og ned.

whynn sa for siden:

Tanken var en heftig Tattoo ;p men har blitt en del tattoo's innimellom her så mulig jeg må endre'n litt hehe.. :) jeg kunne godt også tenkt meg og heisa litt på brystene evt legge inn no silikon, men tviler på at jeg kommer til og gjennomføre det..

men er klart, ser stort frem til og kunne vært fornøyd med kroppen og vise'n fram med stolthet..:D

Nicpins sa for siden:

Ja, deilig! Koster deg svimlende kr 260,- i egenandel hvis du, som jeg, har en ålreit fastlege som henviser deg. I mitt tilfelle var det årevis med nakke- og skulderplager. Mange privatklinikker har også avtale med NAV/trygdekontoret, så sjekk litt rundt og finn den beste.

Carisma sa for siden:

Men det gjør jeg jo allerede! :D

labaline sa for siden:

Mannen min og eg snakkar om å ta ein tur, berre me to, når me har nådd måla våre. Me har lenge snakka om ein tur til Paris, men det kjem an på økonomien når me er i havn :)
Elles tenkjer eg at det er ein siger å få gå i ein "vanleg" butikk og kjøpa klede i ein "vanleg" storleik :D

Kanutten sa for siden:

Gulrota mi ved endt diett er at jeg har forlenget levetiden min med endel år, håper jeg...(Når dietten er endt er jeg nemlig død og begravet!) :lol: Jeg spiser med andre ord lavkarbo for resten av livet!! :heia:

Chiquita sa for siden:

Min gullerot ved nådd idealvekt er bukplastikk.
Jeg drømmer virkelig om å få bort denne magen min som består av masse hud, og jeg betaler det selv dersom det skulle bli nødvendig (men vil jo selvfølgelig prøve å få det dekt først)
Ødelegger selvfølelsen skikkelig :-(

Har hatt flere del-mål og premieringer underveis.
Nå nærmer jeg meg -15kg, og da har jeg lovt meg selv en tur på spa

Cherry sa for siden:

Skal reise utenlands! Har aldri vært andre plasser enn her, i sverige og en rask tur i finland!

Matgud sa for siden:

Jaaaa :) Lurer på om vi må en tur til utlandet vi og!!!!!:D

Solange sa for siden:

Liker sitatet ditt under fra Muse! Nydelig sang! Skal på konsert neste uke.

Solange sa for siden:

Min gulrot er å kjøpe noen fine kvalitetsklær her i Brussel før vi flytter hjem. Har ett år på meg....Her kryr det av ekslusive butikker, men har jo ikke råd til å handle fine dyre klær før jeg er ved målvekt. Så nå strever jeg med å komme ned i str. 40 slik at jeg kan kjøpe noen fine klær som jeg kan ha i mange år. Foreløpig er jeg 46 oppe og 44 nede, så det kan jo ta sin tid.... På den annen side er str. som regel et hakk over her enn i Norge, så jeg får se når jeg er hjemme i sommer om jeg kanskje egentlig er 44/42....

mdal sa for siden:

Tror det må bli nye pupper her også om vi har råd. Snart bare huden igjen....

Nicpins sa for siden:

Hvis du har en åkei fastlege som blir imponert over vekttapet ditt, så kan det hende h*n er grei og henviser deg, hvis dette er et stort problem for deg. Da koster det deg kr. 260,- i egenandel, ikke verre. Mange privatklinikker har også avtale med NAV/trygd, så sjekk litt rundt og finn den beste kirurgen. :)

siri0109 sa for siden:

min gulerot er å endelig få bukplastikk, og brystreduksjonen jeg har ventet på... dekt av rikstrygdeverket og kunne vært stolt av kroppen min:)

MAR sa for siden:

Hihi, jeg er enig med mange av dere! :D

Egentlig har jeg ingen spesiell "gulrot", min motivasjon er rett og slett den at jeg gleder meg til å gå ned i vekt, og fryder meg hver gang vekta viser noen hundre gram nedgang. Jeg føler egentlig ikke at jeg trenger noen annen motivasjon eller noe løfte til meg selv, for jeg husker hvor fornøyd jeg var med meg selv og den totale mangelen på negative tanker jeg hadde for bare tre år siden.

Jeg gleder meg til å føle meg så bra som det jeg gjorde før alle disse ekstra kiloene kom snikende! :D

Matglad sa for siden:

Jeg oppdaga i går at jeg har noen gavekort liggende som jeg helt hadde glemt. Disse utgår i september og håpet hadde vært at jeg hadde mistet ca 4 kg til. Da kunne jeg gått litt amok og kjøpt meg klær for hele summen med verdens beste samvittighet. For øyeblikket er ikke kroppen spesielt interessert i å gi fra seg noen kilo. Har ikke lyst å kjøpe meg masse klær før jeg har gått ned litt til. Kjedelig hvis jeg må bruke gavekortene på kjeler istedet for klær for å si det sånn, hehe :)

Atlantis sa for siden:

Jeg syntes jeg vant i Lotto da jeg skulle kjøpe sommerbukse nå! For et par år siden var oppe i 46-48 i buksestørrelse, nå kjøpte jeg 40 og den passer helt supert :D Ingen grunn til andre gulerøtter,da :)

Ja, samme her! Jeg går jo ikke i bukser, er en skikkelig kjole- og skjørtejente, men jeg hadde en greie med at om jeg skulle kjøpe meg bukser, så skulle jeg vente til jeg fikk på meg jeans i tredve tommer, og så fikk venninna mi meg til å prøve hennes nye jeans i, nettopp tredve tommer, og den gikk rett på, og hennes i gamle i 32 var nesten litt for stor. Så ettersom jeg fortsatt har omtrent ti kg til jeg vil ned, burde det ikke være urealistisk å satse på 28 tommer! Tenk det! Sist jeg kjøpte en olabukse, typ på ungdomsskola, måtte jeg opp i 36 tommer i livet. Og den var trang ... :o

Pearl sa for siden:

Først skal jeg inn i noen gamle kjoler. De skal jeg så bruke en gang eller to før jeg kaster dem og kjøper nye. Så er det dongrybukse og nye topper som venter. Med nye selvtillit fordi jeg er fin og slank i nye flotte klær, skal jeg ut å flørte.

PS. Har begynt å øve bare bitte litt.

Belefanten sa for siden:

Når jeg når målet mitt skal jeg fettsuge innsiden av lårene :D Veit det høres dustete ut, men ikke engang når jeg var på det tynneste (43 kg og 157 høy) var låra mine slanke. Har alltid hatt pupper og lår, med en liten kulemage på midten. (For øyeblikket er det mer en badeball på midten, men...) Har prøvd alt for å trene vekk lårene, men det funker ikke. Er lei av at olabukser bare varer ca 4 mnd før de er istykkerslitt mellom lårene.... :( Så det, sammen med det å spise bær igjen, er min største gulrot :)

Atlantis sa for siden:

Enig! + det å gå med skjørt/kjoler på sommeren og få gnagsår på innsiden av lårene :(

Matgud sa for siden:

Er sånn jeg og, kraftige lår og bestandig gnissing......dritkjedelig:(:mad:

Isa88 sa for siden:

Jeg har nettopp begynt, men jeg ser for meg det å kunne gå i hva jeg vil uten å tenke på mage og sideflesk. Og det å kunne se fin ut i bikini og undertøy, å ikke være flau for å skifte og vise meg for kommende samboer. :)

Lava sa for siden:

Kjøpte nettopp ny bukse i 27" :D
Den er litt trang nå når det er varmt i været, blir så svett) men passer ellers bra.
Ellers ønsker jeg å bruke mine fine kjoler uten å ha bulker etter truse og tights..
og å slippe å se magen henge når jeg sitter... blæh

Carisma sa for siden:

Muse? Er ikke det Nina Simone?

Matgud sa for siden:

Håper at jeg får oppleve å være fornøyd med meg selv uten å ha komplekser! den dagen er jeg lykkelig:)

Carisma sa for siden:

Det sitter i hodet, helt uavhengig av vekt... Hvis du har komplekser for vekta nå vil du garantert finne noe annet å ha komplekser for når vekte synker. Det er ting man må jobbe med helt uavhengig av hvilket tall vekta viser, hvor lavt rumpa eller puppene henger, eller hvor mange rynker man har... :o

Matgud sa for siden:

Føler meg bedre alt nå da;) Så jeg er på vei!!!
Gleder meg til å ha nådd målet!

Milla_83 sa for siden:

Faktisk har dere rett begge to.:)
Sangen er opprinnelig Nina Simone sin, men den er sampla x-antall ganger av en drøss ulike artister. Min favorittversjon er definitivt Muse sin, så for min del er den hentet fra Muse! :D

Håper du får en kjempe konsert, Solange! Var selv på min 2. Musekonsert rundt starten av året. Var en helt fantastisk opplevelse( selv om vi satt med knærne under haka i Spektrum;))

Ved nådd målvekt har jeg også en avtale med en fotografveninne om en photosession med ulike temaer, hvor jeg er modellen:eek: Er selv utdannet makeup-artist, så det skal bli litt spennende å stå foran kameraet, i stedet for bak for en gangs skyld...

Solange sa for siden:

Visste ikke at det var Nina Simone opprinnelig, men Muse låner jo ofte fra andre, bl.a. har de lånt vel lånt fra Maria Callas i sangen "I belong to you", det franske verset. NYDELIG!
Vi gleder oss enormt, både 13 åringen min og jeg, vi er kjempefan begge to! Gutten min driver aktivt med synging og har opptrådt med et par sanger av muse, bl.a. "I belong to you" Litt av noen idoler å strekke seg etter!

Lill-B sa for siden:

Endt kur er så høyt opp og langt fram, eller skulle jeg sagt laaangt ned. :lol:
Har ikke tenkt ut noen gulrot, er bare kjempefornøyd med hele opplegget og hvor godt jeg har av det på alle måter. :D
Mulig det blir noe til meg selv ved delmålene mine. Premie er alltid kjekt. :ja:

Lemen sa for siden:

Jeg skal på shoppingtur til en storby, sannsynligvis til neste høst. Vet ikke om det blir New York, London, Barcelona eller en annen by, men det skal iallfall shoppes i lange baner! :D

Blir nok diverse plastikkoperasjoner på meg også etterhvert, men regner med at shoppingturen kommer før evt. inngrep. (Kan jo ta en ny shoppingtur etter operasjonene også... :cool:)

Carisma sa for siden:

Etter enda ett jobbavslag på en jobb jeg definitivt burde fått, og de bare kom med svada som begrunnelse på avslaget på (igjen!), så er vel kanskje gulroten (selv om jeg hater å kalle det gulrot) å få jobb.... Er så jævlig drittlei at ingen kan se forbi utseendet.

Kanutten sa for siden:

:klem: Jeg er overbevist om at din tur kommer! Hold motet oppe og bare la det som flyter forbi flyte forbi. Snart dukker den opp den jobben DU er tiltenkt! :heia: Sjææbnen griper inn vettu :klem:

Matgud sa for siden:

Må innrømme at jeg ser smashing ut selv om jeg ikke er tynneste menneske.
Har 4 jobber!

MEN! Har søkt på mange andre, å får jo ikke svar engang!
Så ikke alltid utseende har noe å gjøre, men folk bare ser etter den "perfekte"
Å hvis dem i det heele tatt ikke synes du ser bra nok ut skal du være glad du ikke jobber der;)

Kanutten sa for siden:

Skulle ha betalt myye for den selvtilliten der! :lol:
Mener det seriøst altså! :klem:

Matgud sa for siden:

Ntåh, jeg har ekstrem dårlig selvitilitt over fedmen da...

Men jeg elsker sminke og mote! Synes ikke jeg har blitt så værst -7 snart -8:D
hihi!!! Men må bare si at selv om man er frodig, så trenger man ikke gjemme seg bort i store klær!!!! Vis dere fram :D Vi er deilige smukke mennesker jenter!!!!:)

Blir nok enda mer fornøyd med utseende når jeg har gått ned de resterende 19kg!

Har nemmelig hvert på makeup konsultasjon i dag så er ganske glad!
Besøk bloggen min for mer: Bloggen min :)

Legger ved et bilde av sminken, du kan se den bedre på bloggen!

Trulte67 sa for siden:

Mener du seriøst at du ikke får jobb pga fedme? Søker du arbeid med mye fysisk aktivitet da - som potensielle arb.givere tror du ikke vil klare?

Carisma sa for siden:

Nei, men salgsjobber hvor mye av det er å representere firmaet hos kunder osv. Vanskelig å ta en som meg seriøst, vi overvektige er jo "kjent" for å ha lav arbeidsmoral siden vi har latt oss selv forfalle på den måten... :rolleyes: At vi jobber 3 ganger så hardt for å i det hele tatt vurdert som de blonde doiene som får alt servert på et fat bare de vifter med øyevippene er ikke så farlig tydeligvis. Siste plassen ville de to jeg skulle jobbe sammen med ansette meg, men salgssjefen som er opptatt av bildet kundene får ville ha ei anna ei de andre mente hadde mindre teknisk kunnskap. Og det er ikke første gang. Så ja, jeg mener seriøst at det er grunnen.

Trulte67 sa for siden:

Fy f........:(
j...... dårlig gjort!

lille_Venn sa for siden:

Jeg skal på spa på lørdag :D:D
Det er ingen belønning for endt diett for kostholdet forblir som det blir, unntatt noen så forandringer og justeringer med tiden... Men en belønning fordi jeg har vært flink og KLART å legge om kostholdet :D

Matgud sa for siden:

hihi Spa er herlig:) Jobber på hotel som har spa, så jeg bruker det titt og ofte .....:D litt heldig da? hihi........

Vil ut å reise jeg....Føle meg vell i klær..

Folkens, det er merkelig da.. jeg har alltid likt klær som er løse over magen, men nå irriterer jeg meg over ting som er løse over magen, fordi jeg er jo ikke så stor lengre:P

Tok på meg en arbeidsskjorte i dag, den har blitt relativt luftig:P

whynn sa for siden:

du er superflink matgud :)) klarer lett de kg'ane føre du skal hjem på ferie:)

Matgud sa for siden:

NTåh, takk:)

Jeg synes magen min er stygg da...! Håper den blir penere....
Arg! har fått purring fra bibliokteket uten å få advarsel først! irriterende!

Labomba sa for siden:

Bare det å kunne ha på seg noe pent uten at det sitter som ett pølseskinn. Det er det jeg ser mest frem til ;)

whynn sa for siden:

you gonna be smoookin hot..! ;D skal vi ikke alle det a? hehe

Matgud sa for siden:

:) hihiihhi joooooooooo

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.