jeg for 3 dager siden fikk jeg mensen, og nå får jeg plutselig ikke utslag på stiksen? har det noe med mensen å gjøre? jeg spiser som jeg har gjort...og holder meg et godt stykke under 15 karber om dagen....jeg har vært i ketose alle de andre dagene:) og jeg går ned i vekt... hmmmm
jeg for 3 dager siden fikk jeg mensen, og nå får jeg plutselig ikke utslag på stiksen? har det noe med mensen å gjøre? jeg spiser som jeg har gjort...og holder meg et godt stykke under 15 karber om dagen....jeg har vært i ketose alle de andre dagene og jeg går ned i vekt... hmmmm
Hei,
Noen får, av ukjente grunner, ikke utslag på stixen under mens, men det betyr ikke at du har falt ut av ketosen, om du spiser riktig. ...ingen grunn til panikk :cool:
takk for svar:) puuuh det var bra, for spiser det samme som jeg har gjort, pluss at jeg had drikt mye vann, så skjønte plutselig ikke noen ting:P godt å ha dere til å spørre:D
Hei,
I denne tråden er det en samling av nyttig informasjon vedrørende lavkarbo, bl.a. finner du en link til en tråd vedrørende viktigheten av vann. Til alle nybegynnere på lavkarbo…
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.