< Tilbake til oversikten

Mensen= ut av ketose?

siri0109 sa for siden:

jeg for 3 dager siden fikk jeg mensen, og nå får jeg plutselig ikke utslag på stiksen? har det noe med mensen å gjøre? jeg spiser som jeg har gjort...og holder meg et godt stykke under 15 karber om dagen....jeg har vært i ketose alle de andre dagene:) og jeg går ned i vekt... hmmmm

HJELP får litt panikk:P

siri0109 sa for siden:

jeg for 3 dager siden fikk jeg mensen, og nå får jeg plutselig ikke utslag på stiksen? har det noe med mensen å gjøre? jeg spiser som jeg har gjort...og holder meg et godt stykke under 15 karber om dagen....jeg har vært i ketose alle de andre dagene og jeg går ned i vekt... hmmmm

HJELP får litt panikk:P

arnakristin sa for siden:

Hei,
Noen får, av ukjente grunner, ikke utslag på stixen under mens, men det betyr ikke at du har falt ut av ketosen, om du spiser riktig. ...ingen grunn til panikk :cool:

Gerd sa for siden:

Da er du nok i ketose.

Det viktigste er at du vet at du spiser som du skal og at vekta går nedover ;)
Ikke stress med stixen:)

siri0109 sa for siden:

takk for svar:) puuuh det var bra, for spiser det samme som jeg har gjort, pluss at jeg had drikt mye vann, så skjønte plutselig ikke noen ting:P godt å ha dere til å spørre:D

Gerd sa for siden:

Jeg slo sammen trådene jeg, siden de var like ;)

siri0109 sa for siden:

takk :) måtte bare poste de litt her å der, så jeg var sikker på å få raskt svar ;)

men er det sånn at man går fortere ned i vekt om man drikker mer vann?

Gerd sa for siden:

ikke vitsen å poste dobbelt, da blir det enda mer å lete i for ev andre nye ;)

Ja, vann er bra for forbrenningen :ja: Og man skyller ut avfallstoffer :)

siri0109 sa for siden:

takk for svar;) elsker allerede denne livstilen :) og nyter å se at vekten går nedover:) tusen takk for svar:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.