< Tilbake til oversikten

Lyst på noe godt i kveld!

smosje sa for siden:

Jeg skal:

• lese som en helt til eksamen

Jeg må:

• kose meg med noe mens jeg gjør det; i tillegg til kaffen min

Det må:

• ikke ødelegge den fine lavkarbo-spiriten jeg har om dagen, ei heller sprenge alle næringsverdier
  • vare lenge

Jeg har:

• ikke ovn

Har dere:

• noen forslag?

:sikle:

Aline sa for siden:

hmm... gulrøtter med dip? kan jo ikke spise så mye gulrøtter, men hvis man deler opp i små tynne staver så varer de lenger...

vanskelig å komme på ting som varer lenge, gitt ;)

lykke til med lesinga :)
:klem:

mofe sa for siden:

eller forsjempli kålrabi eller sånn.. hm.. sånn halvmåne-stenger.. grønne... med riller? herregud hva heter det da.. STANGSELLERI!

:lol:

evt. tørket kjøtt rullet inn i osteskiver :)

smosje sa for siden:

Å, dere er så sunne altså :D Og snille!

Jeg tenkte mer noe erstatning for KAKE eller noe jeg da :o :o :o :o :o

Men kanskje det er lurere å lage seg litt middag snart - så får jeg ikke så lyst på kake lenger kanskje :o

smosje sa for siden:

Hahaha :lol: Halvmånestenger, ja! :love:

Forresten var ikke ost så dum ide! Det fikk jeg lyst på! Smeltet mozzarella med.... hm... skal vi se.... med... oregano og kyllingfiletskiver! :rolleyes:

Aline sa for siden:

ååååååh! mmmmm ooooost :sikle:

skal til en venninne og spise taco ikveld, så jeg må fokusere alt jeg kan på å velge riktig... regner med at det blir satt frem snop etterpå... :rolleyes:

fokusere, fokusere, fokusere...... fokusere....

smosje sa for siden:

Inbill deg at de allerede har helt zalo over snopet!

Æsj Øsj vondt fysjom yuk! :o

Taco er jo perfekt mat da! Og det som er sååå bra med å ikke spise skjell/lomper er at du får myyye større plass i magen til digg kjøttdeig med ost og rømme!! (og grønnsaker, hehehe)

Lag deg en plan! Jeg kan få lov å spise f.eks. 4 smågodt'er. Da kanskje er det lettere enn om du tenker at du IKKE skal spise noe, og hvis du da tar én, så har du liksom 'ødelagt alt', og det er lettere å spise MANGE. 4-5 er et bedre alternativ da. What ya think?

Aline sa for siden:

I think you smart :D

tar med meg revne gulrøtter, siden jeg ikke har så mye annet rart i skjellet... og ja.. jeg kommer til å spise et skjell... men bare ett... :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.