< Tilbake til oversikten

Å gå sulten

Paris sa for siden:

Hva skjer egentlig når man går sulten? Når man ikke har sjans å spise, annet enn høykarbo. Som jeg i dag - som ble fanget i et møte på jobb. Med sjokolade og COLA på menyen:eek:

Jeg er skikkelig sulten enda. Får ikke dradd en plass å spise skikkelieg mat før til middag:(

Har spist 3 stk IFA (store), men det er jo ikke mat!!
Drikker mye vann da.

Men slikt er jo ikke bra...hodepine også:cool:

NB: Hva gjør dere med ånden? Er den akseptert av din kjære? Jeg syns lukten er som en blanding av råttent ett eller annet og kumøkk... stemmer det hos andre eller er det bare meg:confused:

christine76 sa for siden:

Vet ikke helt svaret på spørsmålene dine, men vil anbefale deg å alltid ha nødmat i vesken. Det kan være atkinsbar, babybel eller noe annet. Men jeg har funnet ut at livet blir lettere å leve om jeg slipper å gå tom av mangel på passende mat i en krisesituasjon.

Mannen min liker ikke ånden, men han liker de andre fordelene vet at jeg har lagt om kostholdet, så da klarer han fint å leve med den.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.