tennier sa for siden:
Hei.
Hvorfor faller man ut av ketosen hvis man spiser atkinsbar? De inneholder vel 2,1g karbohydrat, men selv om ikke dagsinntaket av karbohydrater overstiger 15g karbohydrat faller jeg ut av ketosen med disse barene.
tennier sa for siden:
Hei.
Hvorfor faller man ut av ketosen hvis man spiser atkinsbar? De inneholder vel 2,1g karbohydrat, men selv om ikke dagsinntaket av karbohydrater overstiger 15g karbohydrat faller jeg ut av ketosen med disse barene.
Carisma sa for siden:
Den inneholder ganske mye kunstig søtning, endel faller ut av ketose av det.
Juballong sa for siden:
:cool: hello, jeg kan fint spise en bar eller 3 i uka (men det blir stort sett kun i nødsit) men faller ikke ut av ketose jeg da...... men det skal sies att jeg brukte kun 24 timer på å komme i ketose også :D
Labomba sa for siden:
Sist jeg gikk på lavkarbo/ketolysekuren, brukte jeg også de Atkinsbarene. Jeg spiste en hver dag til kveldskos, men gikk ikke ut av ketose. Noen tåler det, andre ikke. Bare man holder seg til de karbene man skal, skulle det jo i prinsippet ikke ha noe å si, men det er tydeligvis veldig individuellt.
Man må bare prøve seg frem, rett og slett.
Lykke til.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.