< Tilbake til oversikten

Hurra!

Frøken Scott sa for siden:

Godt inspirert av Lena Beatrice har jeg begravet vekta inne i et skap, og funnet fram en olabukse fra smalere tider, for å bruke som mål. Den er for stor! Hurra! Jeg holdt nesten på å rote fram vekta igjen, men har lovet meg selv å vente til 1. august.

Jeg fikk en sånn skikkelig happy feeling, det var akkurat som om jeg først nå skjønte at lavkarbo faktisk virker. Nå har jeg bøttevis av inspirasjon igjen :heia:

Gerd sa for siden:

:heia: :D

Hevingen sa for siden:

Så flott!! Morsomt med klær som blir for store!!

Gerd: :D

Hevingen: Jammen er det det - utrolig lenge siden jeg har hatt den luksusen :p

Skal ned 32 kg, vet ikke hvor langt jeg har kommet - men dette var jammen meg en god opplevelse, det går riktige veien endelig. Takket være lavkarbo, etter å ha slanket på meg minst 25 kg på alle andre håpløse kurer. Og diabetesen er symptomfri også. O`lykke!

Hevingen sa for siden:

Litt spennende å ikke vite kg også!

Javisst - blir spennende å se 1 august :snill:

Lillemy71 sa for siden:

Jeg måtte kaste alle skjørta, piratbuksene/shortsene og bikiniene mine her om dagen. De var aaaaalt for store alle som en, var ikke håp om å sy de inn i det hele tatt. SÅ nå har jeg hatt en hard uke med masse shopping :D Koster en del, men det er så herlig å kjøpe mindre størrelser enn noensinne og finne klær som sitter fint og ikke bare er telt :p

Fantasma sa for siden:

Gleder meg til å oppleve dette:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.