Er litt usikker på om dette er riktig sted å stille dette spørsmålet, men jeg prøver.
Hva er best: Mange små måltider i løpet av dagen eller få og store? Dersom noen vet hadde jeg vært glad for svar, da jeg hører så mye forskjellig bla.spis til du er mett, men da har det selvsagt lett for at man kan gå lenge før man kjenner sult. Så har du andre som hevder at for å opprettholde forbrenning så spis lite og ofte.
Spis ofte og lite er det som gjelder på høykarbokosthold. Ikke så mye for å holde oppe forbrenningen, men for å opprettholde et jevnt (høyt) blodsukker ;).
Spis slik du føler er best. Noen spiser til og med bare ett måltid om dagen og det er jo greit så lenge man spiser det man trenger da.
Ser f.eks de gangene jeg har spist "A full English breakfast", den holder til langt utpå ettermiddagen - og fettforbrenniongen går jevnt og trutt.
Spiser du små måltider, så kan det være at du må spise ofte. Valget er ditt :)
(Hvis det hadde vært så viktig å spise ofte og lite, typisk hver tredje time, så måtte vi ha stått opp for å spise om natten :eek:)
Takk for raskt svar. Da har jeg gjort det som er riktig da.(har vel i grunnen skønt det selv også)men det er ganske utrolig hvor mye meninger andre folk har når de opplever eller hører om at folk prøver å slanke seg:rolleyes:, da er det utrolig mange bedrevitere ute på markedet...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.