Catwoman sa for siden:
Tok en liten seiersdans i dag etter at vekta viste 99 kg:heia:
Så deilig å endelig gå på en kur som virker! Og hvor man ikke trenger å sulte seg..
Første delmål er nådd, nå er det bare å satse på neste;)
Catwoman sa for siden:
Tok en liten seiersdans i dag etter at vekta viste 99 kg:heia:
Så deilig å endelig gå på en kur som virker! Og hvor man ikke trenger å sulte seg..
Første delmål er nådd, nå er det bare å satse på neste;)
siri0109 sa for siden:
gratulerer så morro:) flink har du vært:)
Yonah sa for siden:
Gratulerer så mye:blomster:
Jeg tror også jeg tar meg en gledesdans når jeg kommer under 100kg.. Jeg jubler jo for hvert gram, men under 100 er liksom et magisk tall for meg også..
Catwoman sa for siden:
Ja, det er noe spesielt når man kommer ned på tosifra..
Skal danse sammen med deg jeg Imse, når grensa er nådd:_punk:
Majanne sa for siden:
Gratulerer!! Jeg har 2,5 kg igjen til den magiske grensen og jeg gleder meg sånn! MÅ klare det! Før har jeg klart å gå nesten ned og en gang under og så opp igjen...men, denne gangen har jeg stor tro på at jeg skal klare det! Bare være litt mer tålmodig....
Vettel sa for siden:
Gratulerer! Må være utrolig deilig følelse!
:heia:
Stam sa for siden:
Gratulerer:) Jeg kom også nettop under 100. Deilig følelse som fortjener en dans.
StegforSteg sa for siden:
Gratulerer :heia:
Trulte67 sa for siden:
Gratulerer!!
Censone sa for siden:
Gratulerer så mye !! Du har vært kjempeflink ! Godt å se at det endelig finnes en måte å bli slank og sunn på uten at det går utover humøret :) Klapper og danser for deg :D
labaline sa for siden:
Gratulera! Det må vera ein fantastisk følelse å koma under 100 :D
Eg har 2siffra som første delmål, skal til frisøren når eg har kome meg dit :) Håpar det skjer snart, for eg ser ut som eit kråkereir no :eek:
Sivensvans sa for siden:
Sååå herlig!! Gratulerer så mye!! :heia:
Ebbalilla sa for siden:
Gratulerer:heia:
Matgud sa for siden:
Gratulerer!!! Mitt magiske tall er under 90 kg, jeg har gått fra 93-99 som en jojo di siste åra! er bokstavlig talt drit lei! Så endelig en diett som funker!!:D
Gleeeder meg til neste veiing!
Hevingen sa for siden:
Hopp og sprett, og tjo og hei, fire kvister deler seg,
under 100 kilo det er deg!!
Gratulerer!!!
Minni1 sa for siden:
:heia:
Matglad sa for siden:
Gratulerer så utrolig masse, kjempebra jobba.
Jeg mener det ikke finnes bedre måte å gå ned i vekt på. Å kunne spise masse god og mettende mat, slippe søtsuget, ha en mage som fungerer, og jaggu har det skjedd andre positive helsegevinster som jeg ikke hadde forventet også.
Fortsett den gode jobben så skal du se at du etterhvert kommer i mål der du vil være. Et lite tips kan være å forsøke å fokusere på de kiloene du har mistet og ikke de du har igjen. Gjør i hvertfall en mental forskjell for meg når vekta ikke viser det jeg skulle ønske.
solanolsen sa for siden:
Kul,grattis!!
Håper det vil skje med meg i år også
timich sa for siden:
Gratulerer!!! Deilig følelse! Jeg bikket også under i går - 99,4 kg:D
Hette sa for siden:
ÅÅÅ!!! Grattis!! :heia:
Eg har fortsatt 13kg igjen til det... Har ikkje vert under 100 sida eg begynte på ungdomsskulen... Den dagen eg kjem under 100 skal eg virkelig feire!!!
Sesti sa for siden:
Gratulerer! :D
Jeg husker følelsen.. Gikk fra 108 til 80, og holdt meg der lenge. Og plutselig var jeg 115... Men jeg skal under 100 igjen, og da skal jeg dele følelsen med deg :D
Karolinee sa for siden:
gratulere!! :) gleda meg til den dagen kjem her og!:)
Kattepus sa for siden:
Gratulerer så mye til ditt første delmål. Fantastisk følelse.:)
Jeg har 5,6 igjen og det SKAL jeg klare før ferien. Gir en liten boost til å fortsette å være litt streng når ferien kommer. Men skal ha et lite opphold fra Ketose og kjører lavkarbo i ferien.
nellie sa for siden:
Gratulerer!!:D
(jeg snuste på 99.9 i dag, men venter til veiedagen med seiersdans)
engasjert sa for siden:
Gratulerer!! Jeg også har rundet det magiske tallet i dag :-)
nellie sa for siden:
Fælt så mange det var som hadde rundet akkurat det tallet i dag da:lol:
Popp sa for siden:
Gratulerer, det må kjennes helt fantastisk ut! Gratulerer til alle som har tippet under 100-grensen!
Hevingen sa for siden:
Så flinke dere er! Jeg skal også under 100 før bryllup i begynnelsen av juli. Har ikke mye igjen, men er litt nervøs for at ikke det går.
Ivett sa for siden:
Gratulerer så masse!
Gleder meg til det er min tur :D
Namba sa for siden:
Gratulerer så mye!:)
Tutte sa for siden:
Gratulerer så mye ! Du har vært kjempeflink ! :)
Hevingen sa for siden:
Der rundet jeg og :jippi: I dag stod vekta på 99,7! Og jeg er storfornøyd! Heretter er delmål hver 5. kg.
ketto sa for siden:
Gratulerer så masse med under 100 alle i tråden!! Husker selv følesen ja :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.