< Tilbake til oversikten

Overraskende bra resultat

Clockwork sa for siden:

I Februar veide jeg ca. 106,5 kg, det er det meste jeg har veid, og er ca. 1.79 høy. Gikk ned ca. 10 kg "av meg selv" pga en periode hvor jeg rett og slett spiste lite, var nok pga en depressiv periode vil jeg tro, dette var på kun et par uker!

Etter et slags forholdsbrudd i starten av April tenkte jeg at jeg skulle begynne på lavkarbo, som et prosjekt og for å ha noe nytt og fokusere på og tenke på.

Jaggu er jeg ikke nede i 86 kg, buksmessig gått fra 38" til 34", og t-skjorter som i vinter satt som pølseskinn sitter løst og fint nå.

Har ikke fulgt noen spesiell kostholdsfilosofi, mer eller mindre selvkomponert, selvom jeg har kjøpt Ketolyse-boka og kosttilskudd (som jeg forøvrig starta på nå nylig).

Har vel ligget under 20 g KH pr dag, har ikke telt, men spiser stort sett ikke mer enn 2, maks 3 ganger om dagne, men har skeiet ut endel med rødvin, nøtter og slikt :D

Aaaanyways, synes jeg har vært flink jeg, og har ikke tenkt å gi meg heller.

Tips og råd om videre fremgang taes selvsagt imot med stor takk.

Trulte67 sa for siden:

Gratulerer!!! Veldig bra jobba!

Borghild sa for siden:

Så braaaaa. Gratulere med innsats det står respekt av. :D

snuppelure sa for siden:

ååhhh..... gratulerer så masse, jeg hater litvet mitt, å har sååå lyst til å bli ferdig med vekta...morro å høre hvor lett det kan gjøres :)
sitter liksom fast jeg, men liker virkelig lavkarbo..... så dette girer meg jo litt da :)

lifejack sa for siden:

Å, for et fantastisk resultat! :heia:
Trener du noe? Kan tenke meg at det var tungt å drive fysisk aktivitet på startvekten din, men nå er det vel lettere å være i mer aktivitet i dagliglivet? Trening strammer jo opp, bygger muskler og fører til økt velvære, og gjør det lettere å holde vekten (evt minke enda mer), og da har man det gående. En skikkelig "god sirkel" med andre ord:D

Vettel sa for siden:

Gratulerer, kjempebra resultat!

Tutte sa for siden:

Du har vært utrolig flink, gratulerer så mye ! :) Og lykke til videre ! :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.